Början på helgen :)

Bejb kom hem 07.45 imorse, jag tvärsov..Så han tog ut grabbarna på varsinn promenad på en timme, jag hade inte somnat förens runt 4 och det visste han då jag hade skickat sms så han lät mig sova ut, UNDERBAR!
Så jag vaknade med min älskade brevid mig :D
Jag fick nå skumt spel, haha, sjöng och hade mig för Stefan vilket resulterade i att jag var en Nörd.. hahaahha..

Efter Lunch så åkte vi till svärmor och kjell..Men KOdumma som vi är så ringde vi inte innan och dom var icke hemma .. Men vi ringde från dom till dom och då skulle dom komma om bara en liten stund..Men rastlösa som vi kan vara så orkade vi inte bara sitta där och sitta så vi åkte till Stefans farmor en sväng :)
Där busade vi som vanligt med Lilla Nelly, käkade bullar och bara allmänt pratade :P Vi hjälpte till att klippa Nellys klor oxå :D Det var en kamp för en sååå liten hund .. hehe..

Vi åkte tillbaka till S bomhus..Vi kom precis samtidigt som dom :P Sen frågade Svärmor om vi hade käkat eller pom vi ville äta med dom och vi tackade självklart ja :) Härligt att äta tillsammans med trevligt sällskap :P Grillat oxå, MUMMAS :P Vi tackar för en supergod middag :) ♥

När vi kom hem igen..Knallade vi ut med våra bästa Dogs :P Bossen fick Cpryck precis här utanför, haha, han stod och kissade men såg minnsan nånting vääääldigt spännande som vi andra missade:P Knäppskalle :D På vägen tillbaka såg vi nog det som han hade sett, en missemisse :P Dom är inte såå omtyckta , nope...

Källarförrådsjakt..Gav oss resultat :) Haha.. Vi hittade det äntligen :P Yeaaah :) Toppen juh .. Efter det så kikade vi på tv en stund, sen fick jag ett städryck och började diska här och ha mig.. Bejb tog ut Ceros, trodde de va kris men icke, det är bara varmt för trollungen :( Första dagen denna sommar som han inte klarar av värmen, varken ute eller inne.. Stackars hjärtat!
 
Nej nu ska jag gå och vara social med Stefan, han satt här bakom mig men försvann precis.. Seee youuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0