Dagen :)

Mitt dålia humör gick upp i rök..Vi åkte till Valbo med Svärmor och Johan och kikade in nya butiken MediaMarkt, köpte en kameraväska så nu kan vi ha med kameran överallt utan att repa den osv :) Träffade på min gamla granne som lustigt nog jobbade där :) Va skoj, vi stod och snacka ett par tillfällen.. Kul :)

Sen åkte vi en sväng förbi Niklas, Emma och Milton..Ja, herregud, det barnet är bara FÖR söt :) Och det var såå kul att träffa Nova oxå (Boss mamma som Niklas och Emma tagit över nu).

Här kommer bilder från våran dag :) (Faaan va kul att kunna sätta upp massa bilder :P wiiiee.. kommer nog bomba bloggen med bilder till en början ;)


Klar för dagen


Nova Ville Pussa MASSA :)



Nova Blev JÄTTEGLAD när Stefan kom :)

Underbart fina Nova (bossens mamma)

Gopojken Milton Med Mamma Emma :)
www.crazyangel.blogg.se (Emmas blogg)
Kika in där tycker jag :)


Milton är såå söt, vem som helst smälter :)



Insåg nu att datumet är fel inställt på kameran, det får karln fixa imorgon :) detta är iaf bilder från idag :)


Vad har ni gjort idag?


Nu sitter jag här i myspys kläderoch ska dricka te och slappa frmför tven, saknar min älskling :(
Har även en stek i ugnen som ska ut om en stund, ska vi äta imorron :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0