Filmtajm..

Nu sitter jag här i soffan i min rosa snobben pyjamas, nyduchad och klar, sååå skönt att allt är klart här hemma.. Har som vanligt städat, diskat osv.. Har även bäddat rent i sängen idag med våra nya sängklädersom vi fick i bröllopspresent :) Tackar så mkt! Ska bli mysigt att krypa ner i sängen nu och slå på en film med min älskade <3

Har varit ute med dogsen nyss och dom är jätte trötta, Ceros ligger här brevid och Boss ligger på golvet vid pappas fötter :) Stackars Stefan har haft migrän idag IGEN.. Så han har mest tagit det lungt. Har verkligen sett på honom hur ont han haft /har. *pussa på*

Jag fick mitt GODIS idag oxå.. Men som vanligt så åt jag bara nån godis och sen va det inte gott mer, men skålen är ändå slut, kan någon gissa vem som varit där och ätit? hihi..

Tidigare idag kollade jag igenom gamla foton på datan och hittade bilder på min älskade katt Cocky  som tyvärr inte längre är i livet, då han blev överkörd :( Ursch det krossar mitt hjärta att ens tänka på det.
Alla ni som kände Cocky vet att han verkligen var en  speciell kissemiss.. Saknar han så mkt.
Ceros var helt förkrossad när Cocky aldrig kom hem igen trots att han hade 2 andra kissar hemma, Men bandet mellan Cocky och Ceros är något jag aldrig sett nånsin igen..

Ceros & Cocky.. Dom växte upp tillsammans och verkligen älskade varann. ♥
 <-- Dom tyckte om att kramas & Pussas <3

Vilka Ögon han hade, hela han var så Unik..


Han var en riktigt LinsLus, jag minns så tydligt när jag knäppte den här bilden :)
  

Han var UNDERBAR med lilla Snorpan, tappade aldrig tålamodet på henne,
Han lekte med henne, Tvättade henne, lärde henne vad som var rätt & Fel,
Han har den bästa storebror hon kunde ha, Han & Ceros gjorde allt för lilltejejen.




Vila i frid Min Älskade GuldKlimp Cocky..
Mamma saknar & Älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0