Fullt ös

Japp, idag har det varit full rulle på både mig och Stefan.. Grabbarna har dock varir lite slö, vilket faktiskt är lite skönt, hehe..

Svärmor hjälpte oss att slänga lite prylar från gamla lägenheten idag och ta hit det vi inte fick med oss sist, nu har vi vårat BioSystem igen .. YIIIIIPEEE!! :) Nu ska grannarna minsann få tillbaka för alla deras fester mitt i veckorna när man ligger och försköker sova då man har 2 pojkar som vill ut tidigt ;) hehe.. Nejdå, så illa är det väl inte, inte alla ggr iaf.. Men jag har saknat ljudet sååå otoligt mkt, även om vi har ett annat jäkla bra ljud till datan, men de är då inte samma sak...

Har plockat och donat och haft mig enda sen vi kom hem från Bomhus, gjort om hela klädkammaren tex.. Och mkt mkt mer över det vill jag lova, mina fötter gråååååter :P haha..

Tusen tack till svärmor Sirpa  som idag gav mig ett par ASLÄCKRA skor, satt perfekt och jag bara ÄLSKAR DOM!! Blev alldeles chockad när stefan kom hem och sa, här, du har fått en liten överraskning av mamma :) Sprang runt här som ett barn på julafton med ett smile upp till öronen, sååå glad :D Skor är verkligen nå jag behöver då tyvärr Boss gärna äter upp dom innan dom luktar "mamma", så nya skor är en fara i Boss närhet, då ryker dom :S Men när jag gått i dom ett tag så rör han dom inte :) Dom nya åkte ner i en låda tillsammans med andra skor som ligger i riskzon för Lilla Bossen <3

Nu sitter jag här med mitt te..Vilket är helt otoligt mysigt för jag har inte kunnat dricka te på ett bra tag nu, har mått illa så fort jag känt doften :/ Jag som är TE BEROEENDE, ordentligt alltså, kan dricka upp emot 10 koppar om dagen :S Det här är första koppen jag lyckats komma till hälften utan illmåående, UNDERBART :D

Mitt hjärta har åkte tillbaka nu..Så nu är det bara jag och killarna hemma, han tyckte att det kändes lite bättre att lämna mig ensam när jag hade så mkt att pyssla med, thhiii fick han för ajg var redan klar innan han hade åkt.. Ska slänga mig på soffan faktiskt, är ruggigt trött nu i både kropp och huvud.. Sen ska Zanna ta sig ett härligt bad :) Bara älskar att göra det när det är nystädat överallt.. underbart.. :)



Älskar dig Stefan och våra fina söner Ceros och Boss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0