Godis :)

När Stefan kommer hem igen så ska vi åka och köpa GODIS, mums.. Har fortfarnde inte ätit godis sen den dagen jag skrev att jag var sååå sugen och nu kom suget tillbaka, bad först Stefan att handla med sig det på vägen, men ångrade mig fort och ville följa me för ack så besviken jag skulle bli om det skulle bli fel godis :P haha...



Efter att jag hade lagat mat här hemma och ätit så gick jag faktiskt och la mig och vilade i sängen och somnade *Chock*, nåt jag inte brukar men jag är såååå trött idag, jäkla pissväder , gör väl vem som helst slutkörd på energi?, sen var det nog allt mitt städande och tvättande igår som satte sina spår idag..



Har precis kommit in med Ceros från regnet, haha, han gillar verkligen inte regnet :P Han vägrar att ens gå i gräset, han ska gå mitt i vägen och vi hamnar i en diskution om att det faktiskt kan komma bilar och dom kan köra på honom (JA, jag pratar med mina hundar väldigt mkt, tror stenhårt på att dom förstår mer än folk tror, iaf våra, hehe, Nej men Seriöst, jag har alltid pratat med Ceros och nu är han 4 år, och jag kan svära på att han faktiskt fattar det mesta jag säger :) Sötnos )
Men nu slängde han dock döv-örat till och låssades inte alls höra mig och mitt tillrättavisade om att INTE gå mitt i vägen, hur som helst så gav han upp och gick brevid mig men ABSOLUT INTE i gräset, kunde inte låta bli att skratta åt honom när han tippade omkring som en diva med sina 55 kg :P haha.. Han Älskar därimot att bada, det är det bästa han vet, men regn är ingen höjdare ..




Nej nu ska jag kika på tven en stund innan bejb kommer tillbaka.. *Gäsp*

Vad pysslar ni andra med en dag som denna?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0