Godmorgon!

Här sitter jag och äter en härlig fukost :) solrosbröd, ägg och alltid mitt älskade te.. mumma.. :)
Brevid mig har jag dom 2 älskade hundarna i soffan :) Inget tiggande dock, dom bara ligger här och myser.

Har varit vaken ett bra tag redan, trots lite svårigheter att somna inatt, men ursch va tråkigt att vakna till regn :(
Idag ska jag ner på stan och leta reda på en mysig halsduk :) Min favorit har nämligen bara försvunnit, hmm.. :/

Nej nu ska jag dricka upp mina vitaminer och sedan skutta ut med dom morgontrötta hundarna ;)

Höres av :)

SKITKUL att mina antal besökare baraökar och ökar för varje dag som går, man tackar :)  Komentera lite mer så har jag kanske nå att svar på oxå...? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0