GodMorgon!

Igår hade jag bokstavligt talat fullt upp hela tiden diska, tvätta, dammsuga och skura hela lägenheten, torkat av alla dörrar och skåp, ut på långpromenader med båda hundarn osv osv.. Somnade på soffan så fot jag satte mig ner för FÖRSTA gången ca 20.00. Vaknade en halvtimme senare av Stefan, sen kunde jag inte somna i natt trots att jag inte hade sovit mer än 3,5 timmar natten innan..Men Men, det blev fint här hemma iaf :)

Idag vaknade jag med huvudvärk..Men två glada pigga hundar bryr sig inte sånt så det var bara att kliva uppn och ut med gom, självklart började det regna när jag kom ut med Boss. Nu är både hundarna promenarade och mätta efter frullen, lika som jag.. 

Måste åka till..Gamla lägenheten idag och börja slänga ännu mer saker och påbörja städningen..


Nu ska jag kika på våra bästa år :) Hej så länge! 

Puss Puss <3


Hahaha, snacka om att kunna spärra upp ögonen :P 

Kommentarer
Postat av: Elin

hejjsan ,

hur mår du ? :D

2009-08-26 @ 15:22:10
URL: http://alltidjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0