GodMorgon Gott Folk :)

Klev upp 07.00 i morse till min egna förvåning med tanke på att jag inte somnade förens runt 03.30 - snårtet.. Sitter här i köket nu och vet faktiskt inte varför jag bloggar ens, haha.. Är SVINTRÖTT men ändå inte ..Skumt.. Tänkte att det är väl lika bra att kliva upp, annars sover jag vidare mkt längre än jag själv planerat.
Hade tänkt att ordna med tvätten oxå, för denna gång är den inte sorterad som den brukar , Ljus/mörk osv.. Skönt att ha det klart innan man skuttar ner i tvättstugan, det går så mkt fortare då.. :) Inte sant?.

Ont i halsen har jag oxå, snälla, jag ber om att inte bli sjuk, är en såndär "halsfluss människa" så jag håller tummarna för att det går över när jag piggnat till.. *gäsp*

Hundarna har inte ens öppnat ögonen ännu - Sömntutor - hihi.. Eller Ceros öppnade ögonen halvt och klla på mig för att sedan sluta dom igen och somna om.. Dom är trötter :)


                                 Trötta Älsklingar ♥




Nej jag avslutar här och sätter mig och tittar på Tv en stund, kanske lite nyheter.. * Nu Kom super trötta Ceros upp smygandes men han la sig ner i hallen, för där har han koll på mig trots att han så gott som sover, SÖTUNGE!
Boss myser fortfarande i sängen.. Lockande det känns att krypa ner igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0