Godmorgon !

Jahaja, nu var det bara EN dag kvar till bröllopet :) Konstigt nog så är jag faktiskt inte alls nervös nu.. :S Men det kickar väl in framåt kvällen skulle jag tro :P
Stefan färgande utväxten på mig igår, finfint :)

Nu sitter jag här och käkar frukost, vilket är konstigt för att vara mig vid denna tid, brukar aldrig vara hungrig på morgonen direkt när jag vaknar men nu är jag VRÅLHUNGRIG! haha.. Tee och macka :) MUMS :)

Jo, jag skrev ju igår att Stefan blev avprejjad från vägen.. ursch.. Hamnade nog själv i någon slags chock för han slog i huvudet ordentligt och var helt vimsig :( Blev riktigt orolig och började fundera på att ringa hans mamma och åka in till sjukhuset.. Det blev iaf bättre efter ett tag men fy va otäckt det var!! Idag har han FRUKTANSVÄRDA smärtor i fotleden.. Kan knappt gå, stackars älskling :( Men hellre foten än huvudet, nacke och rygg, eller vad säger ni?
Han är inte den som gnäller om han gjort sig illa så nu vet jag att han verkligen har ont för han har sagt det ett fåtal ggr nu, inatt hade han t.om vaknat för att smärtan var så stark.. Tycker så synd om honom ♥
Älskar dig min prins!

Har sett att mina antal besökare har ökat dramatiskt på senaste tiden :) KUL :D

Nej nu ska jag snart ut med vovvarna en sväng.. VI hörs av senare!

PussPusss <3

Kommentarer
Postat av: egosandro

Åhhhhhhh vad jag vill va med o se, sitter med tårar i ögonen nu och bara önska att det såg annorlunda ut, att jag o mamma kunde kommit upp :( men jag e med där på ett sätt iaf, i mina tankar... tusen kramar Sanna

2009-08-15 @ 09:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0