Hahaha..

Kollade igenom bilderna på kameran nu igen och hittade en bild som Stefan hade knäppt på mig igår när jag var HELT slut efter all städning och tömning av gamla lägenheten och mitt städrace här hemma sen, jag skrev ju igår att jag hade lagt mig och vilat och hamnat i nån slags dvala (gårdagensinlägg).. Jag tror faktiskt att jag sov en stund är jag såg denna bild :P 

Förskräcklig jag ser ut :P


 Detta är en HEMSKT trött Zanna, ögonen gick i kors tills jag slöt dom,
 Självklart ska pojkarna ligga nära nära nära mamma & Sova dom med..
                                       Älskar er ♥
 

Nu en bild på en utvilad Zanna dagen efter , alltså idag :)
Snacka om skillnad.. hehe..




Japp så är det ibland.. Blää så uttråkad jag är här hemma utan Stefan, grabbarna har somnat här brevid mig, eller snarare PÅ mig i sängen, hihi.. sötnosar ♥
Ska väl slå på en film och försöka somna jag med så det blir morgon någongång.

Godnatt gott folk!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud vad fina vovvar du har ! :D

Jag vill också ha. Helst en Amstaff eller en golden. :)

Hur länge har ni haft dom?



Jag tycker de e synd att "pappor" kan hålla på sådär, va pappor när dom känner för det. Ett barn är inte ett deltidsjobb eller en semester, man måste finnas där hela tiden, 24/7.



hahha, skulle du vart med så skulle du nog ha svimmat när ja skrek, haha! Herregud, de brändes som fan då när hon skulle ut.

Jo hon mår bara bra, hon e glad hela tiden och fäster blicken mer och mer. Plockade undan hennes kläder som hon inte kan ha längre. Det var lite sorgligt, det går för fort. :( Kändes som att ja plockade ihop dockkläder.



åh hur var eran förlovning och erat bröllop? :D

Nej han gjorde inget förutom och förstöra min dag och vara allmänt otrevlig mot mig.. :/ Förstod inte varför ens.

Han e inte romantisk alls av sig faktiskt, vilket är väldigt synd för jag är det och när ja försöker va romantisk så tycker han ja e löjlig.. Och efter den här helgen så känner ja att vi ska vänta med förlovningen för nu är det mega knakigt i vårt förhållande. :( så e de när man e ung och dum :P haha.



Hoppas du hade en jättemysig helg.



Massa kramar!

2009-08-31 @ 05:42:34
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0