Härligt :)

Nu har vi STOR handlat :)
Så nu är kyl, frys och skafferi PROPP FYLLT, haha.. Härrrrligt eller vad? :P Nu kan jag äta tills jag spricker :P
Har vart så frktansvärt hungrig nästan hela tiden nu för tiden :S T.om på morgonen, flyger upp ur sängen och spinger ut i köket, haha,det har jag ALDRIG gjort tidigare, nånsin under hela mitt liv ,känns toppen :) Underbar start på dagen :P Har vari så i nån vecka nu :D Tror att det beror på att jag verkligen mår TOPPEN och är riktig LYCKLIG!

Är hungrig nu igen bara för de :P Eller mer sugen på nåt men vet ite vad :/ hmm.. Kanske en macka ? nää, de va jag inte sugen på, jag vill ha MAT, haha men nu är det så sent så riktig mat får vänta tills imorron :P Men nåt ska jag helt klart slänga i magen ;)

Nej nu ska jag kika på film och försöka sussa..


"Fasiken så arg jag blir på idioter till människor!! Lämna oss ifred, TACK!"


En massa pussar och kramar på "Lilla" Bossen nu här på kvällen, mammas lilla plutt.. Nu är det mystime.. Självklart är Ceros oxå med men Boss behöver mammas kärlek massa just nu :( ♥  


Återigen, tusen tack för alla fina komentarer ni skänker mig <3 Ni är ju bara föööör GOA!!!!

PussPuss♥ Älskar min MAN Stefan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0