Hatar söndagar..

För då måste min älskade åka ifrån oss och får inte sova med oss förens på fredag igen :(
Men snart börjar hans utsluss och då får han vara hemma från onsdag till Söndag.. :) Får tänka på det istället för på att han inte får vara hemma med oss nu :(

Känner mig ruskigt uttråkad .. Känner ju inte riktigt någon här, Bejb har åkt och här hemma sitter jag med dogsen..
Har redan städat, diskat, fixat med tvätt, duschat och badat.. suck.. Nu finns de inte mkt mer att göra..
Ska kila ut med hundarna snart iaf :)

Ceros & Boss
Ensamt.. men vad tusan hade jag gjort utan våra tokigt grabbar här hemma ? :P ÅÅÅHHHHHH va jag älskar er!!! Trots att ni bråkar med varandra, med mig och river precis allt när ni får era psykosryck, det rör mig inte i ryggen för jag skulle aldrig kunna leva en endaste dag utan er!! Ni får min värld att lysa när den är mörk. Om det inte vore för er två stollar så hade nog allt varit mkt svårare, vet att ni kräver en heeeeel del men ní är värd varenda minut, kan inte ens förställa mig livet utan er båda.. MIna små pojkar, min kärlek är villkorslös till er ♥

Svärmor och Kjell var förbi en sväng här idag och spana in nya lägenheten :)
Dom hade Dior med sig så Ceros fick träffa henne för första gången idag :)
Min lilla gosse var helt facinerad :) hehe.. Men försiktig , mammas duktiga pojk :)
Han har bara träffat henne på håll tidigare men nu fick han nosa på henne, OJ va skoj han tyckte de var :P Men lilla Dior tyckte Ceros var stor ocg läbbig :P hehe.. Men det går över :) Hon var mer avslappnad efter en stund, Hon fick iaf Ceros på fall :)
Bossen hade dampryck som vanligt och visade upp sig själv och alla möjliga konster som han bara kunde komma på, kullerbyttor i soffan, osv.. haha.. " Titta på mig, Titta på mig, HALLLÅÅÅÅ" ... SÖTNOS <3
Han lugnade ner sig fortare än vanligt iaf, det tar sig :D
Han fick minnsan igång Ceros en sväng oxå, han är inte så oskyldig ceros inte, hehe..
Grabbarna fick en påse godis av svärmor och Kjell, det äts här hemma med viftande svansar :) Tack tack , speciellt ifrån pojkarna :)
Kul att ni kikade förbi :)
Ni får ta och komma tillbaka så får vi ta en fika :)
Va ju lite fullt ös här idag, hehe :P


Mår lite bättre idag men det var inte förens framåt eftermiddagen, ett tag trodde jag att jag skulle svimma om jag reste mig upp, läbbigt.. Tackar gud för att jag slapp toasitsen idag :/

UTTRÅKAD!!!!

JAG SAKNAR MIN BEJB!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0