Helt slut!

Fattar inte vad det är det är med mig nu för tiden :S HELT SLUT i hela kroppen, mår illa men kan inte sluta käka, hahaha.. blää.. kanske nån förkylning eller nåt på gång..

Har iaf varit på stan idag med bejbi och köpt en taklampa till vardagsrummet :D
HIttade dock ingen halsduk som jag fastade för, trööökigt.. Får leta vidare, för nu börjar det verkligen bli höst.. BURR!

När vi var klara på stan så började det verkligen att SPÖregna, suck, mindre kul, vi var dygsura när vi kom hem, haha :P

Åt mannagrynsgröt idag, fan va gott det var, har inte ätit det på evigheter, men jag var bara tvungen att köpa de :)

Lagade middag senare, vilket vr supergott det med :) Sen började jag råstäda som en tok :) Så nu är det fin fint, inte för att det var så stökigt, men ändå :)

Funderar på att göra en god shake nu här på kvälls kvisten ;)

Nej nu är jag för trött för att fortsätta skriva.. See yaaaa




Kommentarer
Postat av: Anonym

Gravid?????

2009-08-19 @ 17:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0