Hmm..

Anonym: Gravid????

Svar: Nej, jag är inte gravid... (?)


Hej och hå allihopa :)

Här sitter jag, på golvet faktiskt, haha.. Bejb är hos R och sätter upp lite hyllor åt honom. Sen blir det nog bara mys i soffan ikväll.
Vi har precis varit ute med grabbarna en sväng och Ceros var sååååå jobbig, konstigt nog :S inte likt honom, men jag blev så trött i armen av honom att jag släppte kopplet tillslut (Vet att han aldrig skulle dra iväg även om han ser hund/katt osv)
Sen blev jag lite tjurig ¨på honom nån minut och sen gick han som en klocka resten av vägen, det är helt klart alla nya dofter som får honom så ofokuserad.

Har faktiskt inte gjort så mkt idag, skurat golven, ätit vama mackor i ugnen här på kvällen SKITGOTT :) Va flera år sen jag åt det, men det bara ploppade upp i skallen att guuuud så mumma :D

Nej nu ska jag slänga mig på soffan och vänta på bejbi och hoppas han har med en cola och en liten chipspåse till mig :) *håller tummarna* haha, jag gör annat än att äta, jag lovar :D Just nu tycker jag bara om MAT helt enkelt, inge mer med de .

Puss Puss <3

Btw, det kommer dyka upp 2 inlägg till här nu direk för jag kan inte ladda upp bilder på det trådlösa nätet så dom inläggen är skrivna och klara, väntar bara på bild :P
Så ni inte bli föööörvirrrrrade :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0