Inte riktigt Riktig :)

Haha, nope det lär jag ju knappast vara :) Igår kväll bestämde jag mig för att äta mannagrynsgröt till frukost, sen vaknade jag kl 04.20 och var bara tvungen att gå upp och göra det då ... :S öhh.. vem gör så? Jag tydligen, hahahaha,.
Halvt sovandes stod jag och gjorde gröt som jag sedan njöt STORT av, sen somnade jag väldigt fort igen :)

Nu har jag käkat ännu mer gröt, varit ute med pojkarna, diskat och plockat lite här hemma :)

Om ni undrar varför det inte kommer upp nå bilder så ofta nu för tiden så är det för jag ofta sitter på det trådlösa nätet då vårat andra strular en del :S Och sen har vi ingen kamera heller :( Jag vill ha juh :( MEn jag lovar, det kommer :)

Nej nu ska jag luta mig tillbaka lite, vänta på att min älskling ringer, vill ut i den otroliga vädret oxå ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0