Jippppppiiii ÄNTLIGEN :)

Wiiiiiiie, idag fick vi våran kamera som vi ska köpa utav svärmor och kjell :) Så nu kommer det läggas upp bilder OFTA :) IDag är vi dock så trött att det inte har blivit så många knäppta, Stefan har vaknat nu iaf och jag la mig och vilade en stund men lyckades inte somna, hamnade bara i nån slags dvala :S trots att jag är DÖTRÖTT! Medasn stefan sov så fick jag underhålla grabbarna här hemma som var på stålande humör.. Det var race, lek och promenader..




Vi pratade precis om ifall vi skulle kila ner på stan en sväng men kom fram till att vi faktiskt helt enkelt är för trötta efter dagens aktivitet.. Lite tråkigt men man kan inte alltid orka.

Vi får ta igen det en annan gång helt enkelt.

Tror det blir en film och sen sova fakiskt , om vi inte ska skriva ut lite bilder från bröllopet och på hundarna och skicka till min mormor först och främst för hon längar såå mkt efter att få dom :) Hon ville så gärna komma upp till bröllopet men det strulade till sig och hon är så ledsen för att hon missade de :( Go hon är, älskar min mormor och saknar henne, så tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra, bra med telefon iaf :) Pratar så gott som varje dag om allt mellan himel och jord :D
Måste ta mig i kragen och åka och hälsa på henne snart, skulle vilja åka till mammas grav oxå, var år sedan jag var där, tycker det är så otroligt tungt och blir så deppig efteråt..

Nej nu tackar jag nog för mig denna kväll.

PussPuss


Några av bröllopskorten vi fick ♥ Tack sötnosar :)


Nu ska vi kila ut med våra älskade söner.. Hej å Hå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0