Lite roligt :)

För ett par månader sen så hittade jag en text som jag skrev innan jag och Stefan blev tillsammans och nu hittade jag den igen.. Here it´s comes .. :)



♥ Sitter här och tänker på hur det skulle va//
Om det var vi två, på hur jag skulle må//
Om jag hade din närhet här vid min sida//
Skulle jag då slippa att lida//
Jag älskar juh dig//
Du känner nåt för mig//
Varför tar vi inte reda på mer//
Faller ner på knä och jag ber//

Så vacker och söt på alla möjliga sätt//
Fan, du gör detta inte lätt//
Jag kan inte släppa tanken på dig//
Säg att du känner detsamma för mig//
Men vad skulle folk tro om dom såg oss tillsammans//
Hand i hand, bara vandra med varandra//
Inte för att jag bryr mig ett shit om det//
Jag vill att dom ska se och jag kommer bara le//
För jag vann ditt hjärta, bara den jag ville ha//
Men vilket steg ska jag ta och hur ska jag va//
Jag vill känna den känslan, gör allt jag kan//
För att få den drömmen att bli sann..//



 

Kul såhär iefterhand tycker jag nu när han faktiskt är min man och jag hans fru :)
Drömmen gick i uppfyllelse :D
Det är ju dock en av mina låtar, men lite svårt att sätta upp den här så jag bjuder bara på texten :)

Älskar dig, hjärtat mitt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0