Namnsdag :)

Idag har min underbara lillesyster Namnsdag minsann :)

Så grattis smulan ♥

Älskar dig så mkt stumpan!
Du finns alltid för mig Och jag för dig.
 Du finns alltid vid min sida, stöttar mig i alla väder..
Är dig så tacksam, Lillesyster
 ♥

Louise ♥
                   
                                 


                                                                                                                                                           
                                 

Kommentarer
Postat av: bröllopsbloggen

Grattis till syster då :)

Jo allt är bra här, lite mycket att stå i bara...

tiden räcker inte till... men men de är ju bara ett kort tag till :)



hur är allt med er då?

känns det bra att va fru :)



kram

2009-08-25 @ 12:41:54
URL: http://www.brollopsbloggen.webbblogg.se
Postat av: Sabbi, mitt liv innan USA

Svar: Hhejsan! Tack för din kommentar! :)

Det var min syster hund :) Men hon kommer att göra sig av med den hunden som attackerade.. antingen lämnar hon bort honom till något hem eller så ska dom avliva honom.. hon har en dotter på 15 månader så hon vill inte att något ska hända henne, såklart!



Kram!

2009-08-25 @ 14:45:53
URL: http://sabbi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0