Störande Moment..

Det går mig verkligen på nerverna när folk lägger sig i mitt liv, speciellt folk som inte brytt sig en gnutta på många herrans år! Och som inte har en blekaste aning om vem jag är längre. Vad ger dessa personer rätten att tala om för mig vad /hur jag ska göra/gå vidare i mitt liv?! Jag har klarat mig hyffsat bra på egen hand, visst har jag gjort  mina snesteg, en del väldigt extrema men det ligger i det förflutna och inte i nuet. Jag var inte den lättaste tonåring, ingen tvekan om saken, men om man inte brydde sig då, varför ska man då lägga sig i mitt liv nu när jag redan rett ut allt ensam? Nej, jag tycker det är fel.. Kan vara så att jag missuppfattade personens motiv men jag behöver bara få säga att jag tog VÄLDIGT illa vid mig... Har gått och småstört mig på detta större delen av dagen och kände nu att jag ville skriva av mig ang detta.. Och nu har jag gjort det så nu släpper jag det och knallar vidare :)


Nu har vi ätit kräftor och vitlöksbröd här hemma, mysigt som bara tusan ♥

Kvällen fortsätter med en massa mys, det är ett himlans regn ute, tycker det är lite mysigt :) Har legat i sängen och läst min älskade bok nu tillsammans med mina fina vovvar <3 GOBITAR :)
Stefan åkte iväg en liten sväng nu för en stund sen, i regnet .. hehe. Så jag passade på att kika in här en sväng. Blir inte så mycket bloggande när hjärta är hemma, då vill jag hellre umgås med min prins än att sitta framför datan.. (Även om han lätt fastnar på facebook med sitt spel "maffia" - nånting) Men det gör mg inte så mkt, det ger mig tid till att plocka och dona, diska osv.. Men även tid till att lägga mig ner och slappna av brevid honom i soffan och smälta in i tvens värld för en stund, kan vara ruggit skönt det med :) 


Jag är så sugen på nåt att smaska på, har chips, dipp och cola men det är verkligen ingenting som lockar mig just nu, nää, jag vill ha nå annat.. Kankse lite keso? :) Får se vad ögonen väljer när jag kikar in i kyl och skafferi helt enkelt..

Nu är jag en trött själ, en väldig trött själ, trött i huvudet och kroppen.. Ser verkligen fram emot en nice film i sängen med min underbara man, ska nog tigga till mig en massage idag oxå, hihi..

Godnatt gott folk, ta det nu lungt denna fredagkväll :) Puss & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0