Svårt att somna .. :S

Vilket är ganska underligt då jag har varit HELT slutkörd efter en heldag på stan med älskade syster ♥
Riktigt mysigt har vi haft det, dock väääääligt varmt men man ska inte klaga ¨på värmen :) Dumma som vi är så var vi båda klädda i svart från topp till tå.. haha :P
Lillgumman och jag delade på en kebabtallrik och snackade en massa minnen, framtidsplaner osv.. sååå mysigt :)
Sen gick vi på jakt efter jeans och skor och efter ett antal affärer har vi ÄNTLIGEN hittat skor åt henne :)
Jeansen gick ruggit fort, hon följde mitt råd och det blev perfekt :D Satt Prima på henne, skit läckra :)
Själv köpte jag bara ett par joggingskor, härligt när man e ute på promenad med dogsen :) Mina sjöng på sista refrängen..

Vi svansade runt, runt, runt.. haha.. Mot slutet av dagen bjöd jag syster på en subway macka, FASIKEN va goda dom är, helt sinnessjuk! :D Vi fick oxå hela 3 läkerolaskar som delades ut för dom firade tydligen 100 år :P Och vi hade självklart turen att stöta på 3 stycken ;) Glömde dock bort dom så dom ligger fortfarande i väskan.. haha..

När jag sen var på G hem så ringde älsklingen och frågade om jag var kvar på stan för då var han där.. vi tvärmissade varann :P Så kan det gå.. Slängde mig på soffan med grabbarna när jag kom hem och kikade på tv, sååå skönt att slappna av, var sååå hemskt trött i varje del av kroppen.

Familjen Holappa har haft tacokväll.. Ruskigt gott, jesus vad jag smällde i mig :P Sen blev det soffan för oss båda ett tag, hehe.. Sen är jag så dum att jag tog en portion till och sen var det nog bara sekunder från att det kom upp igen, BLÄ.. men jag lyckades slippa de *Man tackar* .. hahaha..

Bejb laddade ner filmen
 Män som hatar kvinnor   ikväll vilket jag har väntat en EVIGHET på känns det som.. Verkligen ett riktigt FilmTips , Perfekt att lägga sig i sängen när jag mådde som jag mådde oxå, myspys, fick massage av Stefan oxå, kan det bli så mkt bättre?? Nope, det tror jag icke..Underbar man jag har.. Stefan hade redan läst boken Män som hatar kvinnor så han slockade under filmen och ligger här brevid mig nu och sover så sött.. Gud så jag älskar den människan! ♥

Neeej om man ska försöka få somna nu kanske, tidig morgon i morgon som vanligt :) Hjärta ska upp kl 7 och jag måste få upp honom ;) Så jag avrundar här nu och försöker slummra in till nån annan film.. Igår däckade jag innan ens halva filmen gått men idag var det svårt :/

Nu ringde Stefans lur oxå, MITT I NATTEN???!!! Snälla människor, visa lite respekt, tryckte på ljudlös direkt så Bejb slapp vakna.. Aja nu ska jag krypa tätt intill min älskade och somna in.. Godnatt gott folk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0