To Day..

Morgonen började precis som alla andra..Klev upp tillsammans med två superlyckliga nyvakna hundar, ut på promenad, käka frulle.

Sen ringde Eva och frågade..om jag kunde tänka mig att följa med henne på ett möt i stan då jag är väldigt isatt i ämnet, alldeles för personligt för att skriva ut här i bloggen enligt mig. Kan dock säga att det fick min puls att rusa och jag fick knäppa dom på näsn ett par ggr så nu ska det nog hända grejjer. Ska med på uppföljnigsmötet senre också.




När jag kom hem igen var jag helt slut.. Mötet drog verkligen ur mig all min energi.. pust.. Jag och älsklin åkte och köpte schampoo till mig, jag skulle köpa en lotion också men var så stressad att jag tog fel och upptäckte närjag kom hem att jag köpt en duschcreme ! SUCK! Men Bejb var så snäll att han erbjöd sig att åka tillbaka och köpa en åt mig (GOPLUTT) tror han såg hur besviken och less jag blev.
Så jag fick min lotion tillslut iaf :)



Käkade en god middag..Jo, gjorde ju iordning enstek igårkväll som vi åt idag med pommes, skulle egentligen ha ätit potatis vilket jag själv tycker är SÅ mkt godare, men tiden rann i väg och vi var vrålhungriga.
Till efterrätt åt vi hemma gjord Äppelpaj som vi fick av Stefans farmor idag, Tack och bock.. Smarrigt! Fick även en påse krusbär :)

Nu på kvällen så tog vi..Hundarna på en mysig promenad innan Stefan skulle åka, Boss lekte och hoppade i träd medans Ceros stod och käkade gräs.. hehe.. Vi fick verkligen övertala Boss om att han faktist inte kunde ta med en hel gren hem.. haha.. Han höll inte med ;) En basketboll hittade Ceros också som var SKITSKOJ, tills Boss också ville kolla, surgubbe Ceros är ibland, vi fick helt enkel lämna bollen och gå för att detinte skulle bli nå tjaffs i onödan över en dum boll :S





Får se om jag testar kika in lite senare annars får ni sova så gott :)

Puss Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0