Torsdag :)

Snacka om att jag försov mig i morse :O  Vaknade inte förens Stefan kom hem idag :S Inte likt mig.. Men jag har haft ett helvete med sömnen på senaste tiden, det går bara inte att somna, det är fööör varmt, fööör kallt, obekvämt osv.. Somnar jag så vaknar jag lika fort igen, värdelöst. Och varje morgon samma sak, mår illa, allt snurrar och det känns som jag ska tuppa av.. Läbbigt.

Vilket otroligt väder!! Vi åkte till Sätra idag men där var det väl inge vidare skoj så vi åkte hem igen, har mått lite skumt senaste tiden och det vill inte ge med sig alls..Är trött HELA tiden, i varje del av kroppen, suck.. Har väl dragit på mig någon sjuka eller nåt..hmm.

Bejbie bakade kaka idag..hehe det var mums mums det minnsan :)
Nu är jag så trött att ögonen går i kors..Men om jag väl lägger mig ner så kryper det i skinnet på mig, SUCK! Om jag bara fick sova bra 1 enda natt, please? ..

Vet att jag kommer få sova bättre imorgon när Stefan sover hemma med mig, så nu vill jag att det blir morgon så det är fredag och mitt hjärta kommer hem! Hmm, han har inte ringt än.. Aja, han ringer väl när som helst nu, kanske kikar på tv med Abbas eller nåt .. Här hemma är det ensamt, --blää--

Tackar gud för att han givit mig Stefan, Ceros och Boss...  ♥



Gaaaaahh, panik i kroppen... Jag vill ha TEE!!! Gott TEE för gudsskull!! En stor kopp varmt vanilj-te.. Oh va gott!! Give me.

Måste sluta vara såå känslig som jag är nu, blir GRYMT STÖRD på små skitsaker hela tiden, blir så trött på mig själv för det är inte jag, sån är inte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0