Trötter..

*Gäsp* Är helt slut nu såhär på kvällskvisten..Känns som jag har sprungit maratonloppet lr nåt :S Och SÅÅÅ mkt har jag inte gjort, haha.. Tror det är dags att köpa nya skor :P
På tal om skor så har jag fortfarnade inte fixat skor till bröllopet :/ hmm.. vettetusan hur det ska gå.. suck..

Så vad har jag pysslat med idag då..?
Bejb ringde och väckte mig imorse, vi hade då dock båda försovit oss kraftigt :S Men Men.. Flög upp ur sängen och ringde om mina mediciner, nojjigt att inte komma fram men de gjorde jag.. sköööönt.
Syster vaknade oxå och pojkarna var på GALET bra humör i morse.. På med kläder och skuttade ut med dom då :)
Sen åkte syster ganska direkt efter - tack för hjälpen & sällskapet på morgonpromenaden och den trevliga kvällen-

Tog det lungt på morgonen, fixade iordning tvätt, drack mitt te och bara kopplade av.. Skönt..
Älsklingen kom hem och jag sprang ner till tvättstugan, vi tog en sväng till Bomhus, I ONÖDAN, men iaf :P
Stannade och handlade lite bröd och sen hem igen till tvättstugan , Tröööökigt..
Fick boka en till tid imorgon kl 10.00.. (Måste sova)

Vi tog en tripp till IcaMaxi oxå lite senare, kikade lite, köpte sköljmedel och lite smått, inge mer med de.. Härligt väder ute idag! :)

Bytte gardiner i köket idag, blev finfint :) Gahhh va jag saknar vår kamera.. :/
Kvällen gick åt till att vika tvätt, diska, städa, ut med Dogsen, tills jag tillslut slängde mig på soffan brevid Stefan :P HELT SLUT.. Konstigt, sååå mkt har jag ju inte gjort :S

La mig iaf i ett härligt bad och sen var det dags för kvällspromenad med pojkarna :)

Aaa men det var väl min dag halvt som halvt typ.. Nu ska jag kika på film och somna in här med mina fina pojkar..

ByeBye..

Älskar Stefan & GrabbarnaBus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0