Underbart!

Nu är gamla lägenheten urplockad och städad, sååå skönt!! Är dock helt slut nu, hehe men de hör väl till ;)
Stefan har faktiskt somnat till på soffan här, själv håller jag mig vaken så jag är säker på att jag kan somna inatt.
Tusen tack till alla som hjälpt oss med flytten! Guldhjärtan till er allihopa♥

Ska lämna nyckel imorron kl 2 till den nya hyresgästen :)

Vi hade tänkt att gå ner en sväng på stan ikväll, nu vet jag inte hur det blir eftersom Stefan har somnat och vi båda är så trött, får se när han vaknar till hur vi gör..

Njaaa nu är det slut på  min fantasi här, kanske kikar in en sväng senare...

Ha en underbar lördagskväll där ute :)


Mitt hjärta ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0