Tänk efter innan..

Ibland kan hårda ord skada mer än tusen sparkar och slag..

Så jag uppmanar folk till att tänka sig för innan dom slänger ur sig dumma ord, för det kan verkligen såra personer..
Nu syftar jag inte på någon specifikt person utan bara i det stora hela, så ingen behöver ta illa vid sig.




Inte vill väl någon få någon annan att fälla tårar?


********************************************************************************************************************

Sitter här hemma i soffan nu med pojkarna på varsinn sida om mig :) Sötnosar .. :)
Har tagit en tripp till stan idag med Stefan, men har varit slö nästan hela dagen..
Men jag har tagit ut båda hundarna på 2 långpromenader idag ändå, så härligt i detta härliga väder :)

Sen tog vi en tripp till Dollar oxå, sen hade jag tänkt att lägga mig i soffan och vila framför en film men så blev inte fallet, tiden flög iväg och plötsligt skulle Bejb tillbaka.. suck.. Men han var snäll och tog ut båda pojkarna själv innan han åkte eftersom jag faktiskt är helt slut. Känns ändå inte som om jag gjort så mkt idag :S

Imorgon är det tvättdags, gaaah, tråkigt, men måste göras :) Kan även tycka det är avslappnande också, jag får tid för mig själv, tid att tänka över allt och ingenting typ ...Vika tvätt är väl inte det roligaste kanske men det känns så underbart när det väl är klart, inte sant?

Nej om jag ska lägga mig i ett skönt bad nu tror jag..

Får ser om jag kikar in senare..  Om jag har svårt att somna lr nåt ..



Någon som har några frågor att ställa mig så är det bara att fråga så svarar jag :) Vore lite kul tycker jag, kom igen nu folket som varje dag kikar in på min blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0