Va tusan är fel??

Här kräks det och illmååendet är på topp, huvudvärk och ont i magen.. Va tusan har vi fått för nån "sjuka" ?!
Nu på eftermiddagen blev lillesyster sjuk oxå :/ Kräks och har sig.. stackars gumman :(
Och mitt i allt har jag en förbannad mensvärk.. suck. Jag har iaf sluppit att kräkas idag men inte Stefan :( plutten min..

Idag åkte vi till Bomhus..Skulle kolla posten och lite annat, då ringer de på min lur och det är en kille som vill kolla på gamla lgh. Helst omgåående.. gaaah.. jaja, jag varnade för möjlig magsjuka och en icke ännu urstädad lgh, men han ville ändå komma, bara ta en snabbtitt, tur att vi redan var där, för ajg hade inte åkt dit i de skicket för en visning, noo way..
Aja, han kom iaf precis lagom till att Stefan spydde ! <stackars älskling> Så Stefan gick ut på balkongen då han är den som fortfarande kräks av oss.
Visningen gick snabbt och smärtsamt.. haha trots magsjuka & röran.. Men alla har väl själv flyttat så då vet man ju hur det kan se ut, haha..

Vi åkte hem igen..Bestämde oss då får att gå ner till centrum en sväng, kanske mår bättre av lite luft och en mysig promenad? njaa.. Det gjorde vi tyvärr inte, mensvärk brukar iaf släppa om man rör sig men nu vill den icke försvinna!! AJ!
Sen la vi faktiskt oss och kollade på en film, vi höll nog båda på att somna.. Men sen va bejb tvungen att åka tillbaka..

Älskling kom hem igen..Och vi kollade klart på filmen, vid det här laget var jag nästan däckad i sängen, kändes som jag skulle svimma om jag bara satt mig upp, otäckt! Jag måste ha somnat till för jag vaknade av att Stefan ropade att han skulle åka och handla nåt, och jag fick ur mig nåt om att hundarna måste ut, men då hade han redan varit ute med dom utan att jag märkt de så JA jag sov..När jag blev väckt så klev jag sakta men säkert upp men förflyttade mig bara till Soffan.. Där satt vi sen och kikade på tv i lugn och ro när Stefan kom hem igen från Dollar.
Sen tog vi killarna på sista turen för kvällen tillsammans..Mysigt.. Sen var hjärta på G härifrån igen :(

Ensamheten kickar in..Samma sak varje gång, samma tomma känsla. Idag är jag iaf inte uttråkad för jag har fullt upp med magsmärtorna men jag saknar min älskling så otroligt mkt! Jag ska vara glad att han får komma hem varje dag, vilket jag är men jag saknar att ha alla kväller och nätter tillsammans. Det är Våran tid på nå sätt..
Tror att det är därför jag har såna problem att somna, nästan omöjligt, vaken framåt 3-4 varje morgon och kliver upp 09.00 senast och går ut med hundarna. Det är så tomt utan mitt hjärta och värre blir det i en ny lägenhet tror jag .. Men nu hopppas jag på att somna ganska snabbt, så det blir en ny dag igen fort :)

Killarna har redan somnat här brevid mig i sängen så det är dags att sova nu tycker dom :) Såå gooooa ♥


Sov gott alla där ute ! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0