Yeaaah..

Har min lillesyster här..MysPysigt :P Vi har gjort en massa skoj :) Har sminkat och fixat håret inför bröllopet på Lördag :P Så nu vet vi minnsan :P Hehe, riktigt finfint :D Jag kan ALLTID lita på bejbisyster ♥
Nu är vi dock klara för LÄÄÄÄÄNGE sen, hehe.. Har varit dålig på att skriva blogg idag, I know.. Men vem har alltid tid att skriva?? Inte jag iaf.. haha.. Fullt ös med grabbarna här hemma... Har käkat wook ikväll iaf, mums ;P Sen har vi mest chillat runt ..

Musik Väcker minnnen.. Jupp så sant så.. Satte på en lista på Datan idag när vi va i köket och pulade och Louise utbrast,
- Ey, alla våra gamla lååååtar :) Niiice juh.. VILKA MINNEN VI HAR :D:D:D
Alltid du & Jag , gummsan ♥
 
Nej nu blir det till att kika på film och slagga.. Ska tvättas och donas i morgon.. Måste oxå upp och ringa till läkaren och få receptförnyelse, suck.. Men that´s Life..

Saknar och älskar min Stefan Holappa.. Kan inte förstå att om mindre än en vecka så är du min Man :) PirrPirr.. ♥


Är SÅÅÅÅ Stolt över min Lillesyster, JAPP det kan ni ta och skriva upp :) Vilken viljestryka.. Står alltid vid din sida, snuttan..Är så glad för att du lyckats ta dig ur den osynliga buren, se nu så bra du mår :D
  Älskar dig Lillan <3


Gammal Bild.. (Nya kommer snart )  ooouuufff va läänge sen, haha, Brudarna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0