Blir varm i hela kroppen <3

Tänkte dela med mig av några av raderna älsklingen skrev, dom där speciella som fick det att pirra till, få tårarna att rinna, hjärtat att bulta och som gjorde hela kroppen varm, det gör ont men ändå så underbart att få höra det ifrån dig..Tusen tack min vackra <3 * Tar dock bort det som är föööör privat, det är bara mellan mig å bejb *

"Hoppas du fortfarande älskar mig och väntar på mig?" ( dum frååååga, älskade :) Det hade vi redan pratat om, jag älskar dig och väntar i en evighet på dig <3 Inget kan få mig att sluta älska dig)

"Men värst av allt är att inte få vara med dig, för tro mig nu när jag säger att Jag ÄLSKAR DIG sååå otroligt mkt att det gör så ont i hela mig, känner mig inte hel utan dig!!" (Tårarna börjar rinna driekt)

"Du gör livet värt att leva,du och Ceros o Boss. Utan er är jag ingenting, Jag VILL verkligen vara med dig och att det ska vara VI" (Tårarna rinner ännu mer)

"Känns svårt att skriva, har gråten i halsen när jag tänker på dig och vovvarna" (HÄR BRAST DET)

"Tänker göra precis ALLT för att bli en bättre människa, sambo och pojkvän" ( Som om du behöver??!! Du ÄR perfekt, hjärtat! Men förstår vad du menar..Blir glad av att höra detta.)

"Jag står fast vid att jag vill dela mitt liv med dig och bara dig" (Jaaaag smäääääälter som smör i solen)

"Kan inte föreställa mig tanken att mista dig, så snälla, välj mig, älska mig." (Här höll jag på att svimma av, Jag har redan valt dig min fina )

" Du måste vara stark och klara det här, jag vet att du kan för du har varit med om så mkt, gå i samtalen, ta stöd av Eva och snälla hjärtat ta hand om dig själv och hundarna nu för du har det inom dig det vet jag, och tro på oss för det gör jag och jag ska bevisa det för dig och mig själv, ****************************************, För jag vill verkligen vara den som fyller ditt hjärta, för du har iaf tagit mitt." (Vid detta lag ser jag knappt texten för ögonen är så fulla av tårar, tack för att du tror på mig, jag tror på dig, på oss, vi fixar detta)

"Älskar dig! Ge inte Upp!" (Jag ger ALDRIG upp..Och jag älskar dig lika mycket tillbaka <3 )

OJOJOJ Om nån bara kunde förstå, har läst brevet säkert 20 ggr, men får aldrig nog :P vilken äkta charmör min man är :)

Nu ska jag sätta mig med min teekopp och börja skriva tillbaka till dig, hmm.. måste ner å köpa en pizza oxå, blev shopping i morron istället.. Kurrrar i magen här borta..Hur som helst så blir det brevskrivar-kväll :) Hehe, vi har bombat postlådan idag, jag & Eva, haha, alla kan förvänta sig post som ligger oss varmt om hjärtat :P Fyllde nog hela postlådan bara vi två :P haha.. Är helt vimsig i skallen efter alla samtal idag, imorgon SKALL Zanna inskaffa sig en ny kalender för nu är det mkt mkt mkt datum och tider att komma ihåg, och alla dessa nummer och adresser ... shiiiit.. men det är det värt! Hej på ett tag.. antar att vi hörs senare, brukar bli så ;)


Zanna Älskar Stefan!

Glittrande ögon :) Dina vackra tindrande ögon ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ohhh vad gullig han är...

Ni är som gjorda för varandra.

Jag är såå jävla glad för din skull...

Glöm inte hälsa Stefan från mig,..



Älskar dig... pussssss

2009-03-17 @ 20:14:01
URL: http://indrasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0