Brev från ÄLSKLINGEN :D

Yeaaaah, min älskade har skrivit ett sååå otroligt fint brev till mig *tårar i ögonen* Min fina Prins..
Blev sååå lycklig! Du besvarade allt som jag oroade mig för.. Helt klart den vackraste kärleksförkllaringen jag nånsin hört <3 :) Men våra brev går om varandra, hehe :P

Har haft polisförhör idag, jagat åklagare och advokater, fick dock tag i dom alla :)
Din advokat, bejb, vilken pärla, ett samtal och han ringde till dig direkt för att sedan genast ringa upp mig bara för att tala om att han pratat med dig och att du mådde bra.. *andas ut* .. Tackar gud för att du har en toppen advokat :)
Lät på honom som detta inte alls var så farligt, men vi får vänta och se.. Åtal måste väckas nu på Tisdag.. Och sen är det bara vänta och se, skönt att jag kunde prata så öppet och så med honom iaf.

Har postat 3 kort till bejb idag, hihi, och Eva har skickat 1 till dig oxå :) Det blir en massa post på en och samma gång :)
Ska skriva svar på ditt brev oxå, på alla dina frågor och funderingar senare ikväll när jag varit och handlat osv.
Fortsätter att berätta om prinsens fina brev senare, ska ut me dogsen nu en sväng :)

Hörs senare..

Pusssss på min Älskade <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Aww gumman,.. glad för din skull...

Glöm inte att hälsa Stefan från mig... :D

2009-03-17 @ 19:52:49
URL: http://indrasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0