det finns folk..

Som inte har ett eget liv tydligen.. men men.. och folk som tydligen inte heller är lästkunninga, nån annan som inte kan skilja på orden - DIG- Och -HUNDAR- ?? neeej jag trodde väl inte de..
Tänker inte slösa en enda sekund till på folk som tror dom kan knäcka mig, för jag SPRÄCKER DIG!




Nu så tillbaka till det som betyder något, Bejbi och vovvarna :D
Glömde tacka dig för brevet tror jag, du gör hela min kropp varm
:)
Blev så glad över att du nu har bestämt dig, allt kommer att ordna sig, hjärtat,
Allt kommer att bli bra.. För Steff, du är underbar och har allting för dig!
Oroa dig inte, vi är många som står vid din sida och tror på dig :)
Ska sätta mig nu och skriva tillbax till dig, höhö, gissa vem som får mest post av alla .. ?
Stefan, vem annars ;)
Bomba Bomba Bomba Med post, jag ska driva kärringen till vannsinne och Stefan oxå tydligen :) haha.. Hon är nog inte sådär överdrivet lycklig över alla brev och kort som bara flyger in i buntar :D Läs och lär dig nåt vett ja ? ;) 

Inatt ringde Zanna till sin kära kusin Zara :) OJ vilket långt samtal, ringde typ 22.30 och vips så var kl 01.30 och hon skulle upp och jobba  .. :P Som vanligt så är kusinvitamin den första som får höra mina nya låtar.. Fick köra den om och om igen för henne :D Hon fick icke nog.. Nope , höhö.. Skoj, hon tyckte det nog var en av dom bästa hittills.. :D Saknar och älskar dig gumman!!! Du måste komma ner med Mats och hälsa på oss snart :D

Blev inte många timmars sömn idag, 2... gissa om jag är slut körd idag..? Men men, så kan det gå.. Grabbarna sov dock HELA natten :) Bossen föjlde juh självklart med på toa å så när jag gick, får inte gå nånstans utan gobiten <3 Ceros låg på rygg i sin säng, helt däckad :)

Funtar på att vila lite men då lär jag väl inte vakna förrens inatt och det går icke då pojkarna vill ut på promenad med mamsen såklart :)

Ska laga lite käk och ta ett skööööönt bad... yeah, lät inte helt fel inte :)
Nej om jag ska gå och göra lite nytta kanske ?.. jo strax, hehe..

**********************************************************************************************************************************

När hoppet är borta och du inte kan få luft,
Tänk på din framtid även om det känns tufft,
Du kommer bli nåt,
Det blir vi alla,
Fortsätt vandra framåt och vägra att falla,
Det kommer gå bra, det kommer ordna sig,
Jag vet vad jag talar om så lita på mig,
Ge inte upp, du har så mycket att ge,
Det är inte ditt fel om ingen annan ser.

Din insida av guld,
Ditt hjärta av rubin,
Lyssna ej på andra, 
Du VET att du är fin!
Du är perfekt som du är,
Finns bara en av dig, UNIK,
Tänk efter lite granna,
Det är ganska specifikt..

STEFAN <3 ZannY**
********************************************************************************************************************************



FUCT OFF med ditt prat,
Jag kan göra som jag vill,
Det är du som backar undan och jag som står still.
Avundsjuka människor som inte vet vad ni ska göra,
Lämna oss ifred och försök inte störa.
Jag vet vem du är och du ska sluta nu direkt,
Annars ångrar du dig sen när ditt pannben blir spräckt.
Jag blir lack på ditt jidder om att jag är värdelös,
Själv ligger du och sprattlar som en bebis i kuvös!
Sen finns det en flicka och hon har blivit dissad,
Hon säger, det är mitt fel att hon blivit nerpissad.
Skyll på mig, stämpla mig för allt,
Fy fan va jag tar åt mig (haha)
Seriöst är du trög, Jag har faaan inte rört dig!
Våårt liv är inte din ensak,
Så lämna det och gå,
Har du inte kommit över det,
Kom tillbax om några år.
Bye bye *VINKAR GLATT* :D:D:D:D
*****************************************************************************************************************





 


Kommentarer
Postat av: Sara

Ger bruden sig på dig o Stefan så ger hon sig på mig med... Vad fan har hon med er o göra överhuvudtaget.. INTE ett jävla skit...

Vi kommer krossa henne gumman...

Lika bra att hon backar med en gång...Du bruden du kan komma o kommentera min blogg.. min blogg är med intressant.. hahahahahaha



Hälsa Stefan från mig gumman..

O jag e så jävla glad för eran skull.. ni är som gjorda för varann...



Älskar dig... Pusssssss...

2009-03-19 @ 21:36:41
URL: http://indrasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0