...

Tappat allihopa..2 veckor och 1 dag sen jag hörde din röst.

Omgivningen börjar bli oroliga.. hmm.. Kommer jag att orka detta eller har det bara gått över gränsen och det är försent?

Och som om man inte mådde tillräckligt dåligt så ringde Rickard igår från anstalten.. Vad ska jag säga om det? ... Orkar inte mer av det här!

Snälla gud, skänk mig kraft, jag har gått sönder..

Stefan du måste klistra ihop mig igen innan det är försent.. Jag är rädd nu, rädd för mig själv.

Kan inte tygla mig själv längre.. FUCK!

Slog runt ordentligt igår ikväll, en snubbe som gorma och skrek när han passerade mig och PANG så låg han i backen.. shit, måste kunna bita ihop, det får bara inte hände nåt sånt igen, vem ska då ta hand om våra fina hundar?
Kan inte flippa sådär längre, jag får bara inte!!!! Ett tips till allmänheten, reta inte upp mig nu för jag har tappat gränserna totalt igen, nog bäst att hålla sig inomhus. faaan, jag hade juh kommit förbi den delen av mitt liv. Trodde inte att jag så lätt kunde flippa igen, det var juh jag förut, inte nu.. Tacka gud för att jag gav mig så tidigt och gick därifrån. Hade kunnat sluta illa det där, men va fan han fick skylla sig själv, komma och skrika o bete sig som en  större idiot mot mig som han inte ens känner, han gör nog inte om misstaget iaf.

Stefan, du måste komma hem till mig, jag ger upp snart.. Älskar dig <3

Nej nu vill sällskapet i Kastsjö att jag tar mig dit och tar en öl med dom.. kanske ska ta mig i kragen och åka dit en stund.. får se.. så söndergråten.. suck.. men dom känner juh bejbi så dom förstår..

Kommentarer
Postat av: Anonym

du fixar det.. tänk på kärleken. hur länge sitter han inne.. vi känner inte varnadra men kom in på din blogg bara sådär så då undrar man ju lite

2009-03-22 @ 20:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0