Finaste!

Kort ord blir långa när jag säger att jag älskar dig,
För allting som du är och du tog mig på fötter igen.
Tre ord och jag faller direkt,
Du och jag, det bästa som har hänt.
Se mig i ögonen, jag förstår nu,
Jag vet att vi båda vill, det håller i en evighet.
Förlåt mig om jag tvekar ibland,
Jag lovar att bättra mig precis som jag har sagt.
Och känner du dig ensam, är du aldrig till besvär,
För när du behöver mig så kommer jag redan vara där.
En underbar man som fanns där ifrån början,
Du förlät mina fel och tog bort den onda slöjan.
För när alla andra svek så var det DU som stod kvar,
Berättade för mig hur värdefull jag var.
Du är stjärnan som föll, från himlen mer på jorden,
Utan dig skulle jag bara vara en på miljonen.

Håll hårt i min hand när änglarna faller,
Säg ingenting, bara håll mig handen.
Du är det finaste jag vet, det finaste jag vet,

Det är svårt att förklara när ord inte räcker till,
Jag kan inte ge dig allt du önskar men du vet att jag vill.
När jag är ledsen tänker jag tillbax på den tionde i första,
Då det igen blev vi och jag fick allt som jag önska.
Jag tror ingen förstår vad vi delar tillsammns,
När vi är med varandra, känns som tiden stannar.
Du hjälpte mig upp och gav tillbaka min glädje,
Trodde aldrig kärlek kunde kännas såhär rätt.
Stefan, du är allt som jag nånsin velat ha,
Varje andetag med dig känns så underbart.
Jag säger det ofta, men det är sant,
Du är ju den rätta så håll hårt i min hand.
Första ögonkastet (helt seriöst) det var kärlek redan då,
Du har gett mig ett nytt liv och någonting att tro på.
Vi är dom två som ska klara allting tillsammans,
Och har jag dig vid sida så skiter jag i allt annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0