För i HELVETE!!!!

Om du nu ska komentera min blogg så våga för faaaan stå för vad du skriver och va inte anonym....... Vågar inte stå för dina egna ord?? Patetiska lilla själ. Ta reda ¨på fakta innan du öppnar käften och anklagar människor för sån skit!
Kan lämna pissprov åt dig om det känns bättre då??!!!!! Jävla IDIOT JÄVEL!!! Vakta tungan nu för fan, jag tar LÄTT reda på vem fan du är!

Jaga jaga jaga polis???

Har jagat polisen i över 2 timmar i dag över telefon, jag blir GAAAAAALEN!!
Ska det vara så svårt att få tag i en person?
Behöver verkligen ha kontakt med henne omg.
Ska oxå in på förhör men har en del andra frågor gällande besök osv.
Är i väldigt AKUT behov av att iaf få ett samtal med den som sitter på erat häkte!
Blir vannsinnig. Men men, får fortsätta jaga senare idag.

Vovvarna..

Jaa, dom e gooa dom. Lite struligt är det dock när jag blev ensam med båda så plötsligt.
Men det måste väl gå, finns ingen annan lösning.
Bossen har dock en förmåga att hålla mig vaken hela nätterna nu, (dom sista 2).
Grannarna är nog inte super lyckliga över hans skällande åt ljud som bara existerar i hans lilla värld :P
Är inte heller så förtjust i det hela men men, det gäller att ha tålamod.
Han har iaf blivit en liten ängel att promenera med nu :) Nåt gott har jag lyckats med :)
Säger inte mkt trots att man passerar en annan hanhund, men skenet kan bedra, alltid hålla ett vakande öga över omgivningen när man e ute å vandrar. Han kliar sig dock en del :( stackars liten, ska köpa nytt foder åt dig imorron plutten så slipper du det där.

Ceros
är som alltid, lugn och fridfull, märks dock att han saknar husse, ligger fortfarande och väntar vid yttedörren :(
Han har fått leka en hel del med Sippan nu (Evas Tik) och hon höglöper, så gissa om dom har skoj? ;)
Men det går inte riktigt som det ska, hehe. Dom verkar knappt förstå själva vad dom sysslar med så allt slutar i en stor lek :D Och sen hem för att leka med Boss, gissa om ceros är däckad varje dag?
Dom fina små pojkarna <3

Annars så händer inte mycket, känns som att det enda jag gör är att städa, städa, ut me hundar, städa städa städa.. Är nog så oxå..Suck.. Är en hel del hos Eva oxå, vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig!
Utan dig hade jag inte stått på benen igenom detta, du vet precis vad jag går igenom och är det bästa stöd och rådgivare som finns. Vet att du alltid ställer upp, likasom jag på dig. Tusen miljoner tack till dig, gumman!

Älskar dig Stefan!
Han som får mitt hjärta att slå dubbelslag.  Min Älskade Stefan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0