Funderar..

Tycker detta låter lite mysko, ska se om ni håller med?
Ni alla som känner mig så pass väl att ni vet vad som hände med Rickard och vad påföljerna av det blev för hans del,
Och ni som vet om vad som gjorde så det blev som det blev med Stefan just nu. Alla ni kan fortsätta läsa, resten kan sluta och hålla sin underliga och onödiga komentarer för er själva för det rinner av mig som vatten på en jävla gås jävel!
Är jag förbannad?
HELL YEAH! Kände det precis nu när jag började skriva hur mycket jävla ilska jag har i kroppen, hur mycket hat och sorg! SHIT, chockad själv, det var inte de jag skulle skriva om ens men nu kan jag inte sluta, återkommer till det andra senare.
Alla ni små patetiska själar som inte tycker att andra förtjänar att vara lyckliga och iaf ha LIIIIITE av det som ni alla jävla "Svenssons" har, ursäkta men ajg TÅL INTE er så parasiter, jag rent av hatar er, ni gör mig illamående allihopa!!!!!
Är det så fel och jobbigt för er att se någon annan må lite bra, känna lycka, glädje och kärlek att ni bara måste göra allt i eran makt för att förstöra det på ett eller annat sätt? Vad vinner ni på det ?? Hur kan man leka med andras själar, hjärtan och liv utan att ens blinka eller tänka till en extra gång?!

Måste ut me hundarna, blev så förbannad! Fortsätter om en stund och kommer till det jag skulle skriva om!

Fuck off så länge och puss o kram till dom där speciella själarna som har visat att dom är goda fina människor!

Tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0