Gäsp..

Trevlig gäst man är, haha.. kom hem till eva och Darek och sen knallade vi ner till apoteket å affären, Darek åkte och hämtade Danne, (Hans systerson, även en vän till mig och Stefan) som är sjuker :(  Stackars, så Danne och jag la oss och kollade på en Beck film och vips så slockande vi båda två.. haha.. Danne snarkar han minnsan, tror de va därför jag somna och sov så bra för snarka, det är Stefan oxå duktig på, haha.. men så fort danne vaknade så flög jag oxå upp, sen kilade jag hem och tog ut hundarna.. vet inte om jag kanske ska kika förbi hos dom igen en sväng lite senare, sååå skönt att inte vara ensam.

Eva och Darek envisas om att när jag mår så dåligt som jag gör på kvällar och nätter så ska jag sova kvar där så jag inte är ensam, söta dom är som bryr sig, tror dom oroliga, gör mitt bästa för att övertyga dom att dom inte behöver vara de, men dom e då inte lättlurade inte.. Tvingar i mig vitaminer och käk.. haha.. Gobitar :)

Imorgon blir det ringa bejbs advokat, han skrev det i breven för han var osäker på när rättegången var och ville mest av allt att jag skulle komma så han iaf fick se mig ( Trodde han att jag inte hade tänkt att dyka upp???!! Inget stoppar mig från att se min älskling även om det är under tråkiga omständigheter).
Ska till läkaren i morgon oxå, får se vad hon säger om mediciner.. Bara hon inte ska sätta in någon ny nu för innan man gått in sig på dom så är det FRUKTANSVÄRT och jag kan inte må så nu när jag e ensam me dogsen.. Nope, de går jag icke me på..

Boss har inte slutat klia sig :( Ordnade medicin mot klåda åt honom idag så nu fick han de, håller tummarna för att han ska sluta nu, tycker så synd om honom .. lilla plutten.. Han sover dock hela nätter nu så lite bättre har de blivit, men de tar väl ett tag innan kroppen omställt sig till det nya fodret, annars är det bara att ordna fram pengar till ett annat foder..Tänker då inte låta honom lida så, om jag så ska behöva råna en bank för att ha råd :P hehe.. Nu fick jag en puss attack från Bossen, hihi.. nej nu ska jag spendera lite tid me mina små pojkar här hemma.. 

Får se om jag skriver nåt senare, tvekar på de då jag är helt slut i både kroppen o skallen, har ett lååååångt brev att skriva till älsklingen oxå.. 

Älskar o Saknar dig, underbaraste! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0