Hehehe.. ( Nytt Brev idag!) :) <3

Tänker inte ens svara på dina patetiska frågor.. GÅ VIDARE !!! Du tror du kan kalla MIG hora, VAH?! Tror du jag inte hörde det? Tror du inte jag hörde hela samtalet..? Tänk på vem du öppnar munnen om... Du sket juh knäck när jag svarade i stefans lur och frågade va faaan du hade kallat mig, vågade inte ens öppna munnen, la bara på.. MOGET VÄRRE!!! Back OFF , jag säger det bara en enda gång..
En fråga kan jag svara på, jag vet EXAKT vad han har gjort mot dig men vem har sagt att det rör mig i ryggen..?


Brev idag igen av älsklingen :) hihi, jag saknar och älskar dig oxå, bejb <3 Klart vi kan åka på semester med dogsen när du kommer hem :D Klart jag vill, hjärta!!
Min fina vackra <3
Hoppas du får slå en signal nu i slutet på veckan iaf som du hoppades på.. :) *väntar med längtan efter att höra din röst*
Inte många dagar kvar tills jag får komma och pussa på dig, bara dagar kvar nu, finast!
Nu har jag super bråttom, måste iväg på stan en sväng. Ut med Älskade Dogsen först..

Saknar och Älskar Min Man <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0