Hej å Hå..

Tusen miljoner grattis till lilla My som blir 5 år idag :)

Imorgon får jag se min älskade ... Kan inte förklara i ord hur mycket jag längtar, även om det inte är under så speciellt roligt omständigheter.. Men jag får iallafall SE DIG :D <3 Min fina,  vackra, underbara!!
Fick blanketter om beskök och telefontillstånd ifredags, infyllda och klara, ska bara skickas in nu :)
Sötnosen hade skrivit på kuveret, " Läs, fyll i och skicka FORT" hihi, sööööt, klart jag skyndar, älskling :)
Hade 2 missade samtal från dolt nr i morse, (Slocknade hos Eva med My igår , hehe ) Så jag ringde upp häktet, tänkte om Stefan fått ringa ett samtal nu innan men icke, men han va så trevlig som jobbade så han frågade om jag ville hälsa honom något och det gjorde jag :) Hälsade att jag älskade honom och att jag skulle komma imorgon eftersom han inte hinner få breven innan, så han slipper oroa sig för att jag inte skulle dyka upp, så pliten skulle gå till honom direkt och hälsa det, tycker jag var väldigt snällt ! :) Undra dock fortfarande vem det var som ringde.. 

vad jag har städat nu här hemma, skinande rent.. Vet inte vart jag fick den energin ifrån men det fick jag iaf :) Boss är då duktig på att skräpa ner lika fort igen, hehe, bus unge :) Idag fick pojkarna varsin Grisklöv, blääää va skabbigt, men de tyckte inte grabbarna, dom vart på glada så :) Först var det kloklippning som gällde sen fick dom varisin som belöning för att dom var så duktiga :) Konstigt att dom kan hålla sams när det är mums mums men när matskålarna åker fram så har jag fått börja separera dom i varsitt rum då Boss tycker att han minnsan ska ha båda skålarna och Ceros, (Så snäll som han är) Backar undan istället för att säga ifrån, men han har ju heller aldrig varit nån matkvarn direkt..Idag fick jag sitta med honom på golvet för att han skulle äta.. hmm.. dumma vovve, måste äta maten juh!!

Igår åkte Daniel in på akuten, han hade fått blindtarmen.. :( Lilla gubben.. opereras nu.. jävla tid det tog för dom på sjukhuset, *morr* ! Du skulle lyssnat på mig och Eva, vi visste att det var nåt mer än bara förkylning, kanske lärt dig nåt nu till nästa gång.. Tänker på dig iaf och hoppas du är okej, ska höra med Darek sen hur det gick..

Nej nu ska jag fortsätta här hemma, har badrummet kvar, och hur mycket tvätt som helst.. suck.. Ska slänga i mig min kopp te och när jag e klar med badrummet så blir det en dusch och över till Eva för att fira Myan :)

Älskar Min Stefan <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Tror det va min kära dotter som fick tag i min tele imorse.. för jag hade 2 uppringda ggr till dig...

Förlåt om hon väckte dig...

Älskar dig gumman<3

2009-03-29 @ 16:09:03
URL: http://indrasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0