Helt slut..

Jag är totalt slut i hela kroppen, ÄNTLIGEN, ber till gud om att få sova hela natten i lugn och ro inatt, utan panikattacker m.m!
Den här dagen har jag fått en hel del gjort, med tanke på hur jag mår vill säga.
Har storstädat lägenheten, varit hos psykologen på ett extremt påfrästande, jobbigt och svårt samtal :( Så många tårar har jag aldrig fällt framför en nästan okänd människa.
T.om han var chockad över att jag faktiskt grät innan vi ens hade kommit in i rummet och grät fortfarande när jag gick därifrån. Satt på bussen påväg hem, inte ens då kunde jag hålla dom borta (pinsam för allt folk)
Åkte förbi brynäs med bussen, hjärtat stannade när jag såg alla platsen vi brukade gå med hundarna, fönstret till lägenheten, herregud det vände sig i hela magen, faaaaaaaaaan i hela jävla helvete vad jag saknar min man!!
Det är fasiken inte sant!!! KOM TILLBAKA TILL OSS NU! Kan inte vara ifrån dig längre nu.
Men jag har inget val, ingen av oss har nått val, hur mycket man än önskade det :(

Har tagit väääligt långa promenader med Boss och Ceros idag, har t.om fått lite träningsvärk i benen :P
Dom är helt däckade här hemma.. skööönt, hoppas dom sover hela natten nu så jag slipper vakna av 2 galna skällande hundar som hör nåt mysko ljud, OJ så vaktiga dom har blivit sen husse försvann så plötsligt. :(
Såhär tidigt har jag inte legat i sängen för att sova på väldigt länge, brukar springa runt som en galen höna vid de här laget, orolig, gråtandes och i panik, brukar vilja fly från min egen kropp.
Men nu är jag verkligen helt slut! Tack gode gud.
Hoppas man får trevliga drömmar i natt och att jag får lika mycket gjort i morgon och inte bara deppar för jag orkar inte me de längre och jag tror inte du vill att jag ska deppa ihop helt, (inte för jag får det med tanke på våra underbara vovvar!)

Har påbörjat ett till brev till dig, älskling men då kom tårarna igen så jag va tvungen att avsluta, får fortsätta i morgon.
Hade tänkt att tvätta dina kläder idag och fixa en garderob åt dig men det va omöjligt, det gjorde för ont, får ta tag i det i morgon.

har iaf bytt gardiner och skurat golven hysteriskt, har nästan städat ihjäl mig, även sånt som inte behövde städas. men jag det gav mig nåt positivt, jag är trött  JIPPI!
Men jag skulle kunna göra allt för att få somna och vakna tillsammans med dig, men de går inte nu, men den dagen kommer igen, hjärta!
Längtar mer än jag kan beskriva i ord.
Jag väntar i en evighet och det hoppas jag du vet. Aldrig att jag lämnar dig, sviker dig eller glömmer dig. Allt kommer att bli bra igen, prinsen.
Du klarar detta! Jag tror på dig.
Och finns här och väntar på dig, det vet du.
Släpp din oro älskling, jag står vid mitt ord och det vet du.
Jag finns kvar, jag lovar dig!

Nej nu ska jag försöka få min efterlängtade sömn *gäsp*

Allt borde väl vid detta lag veta vem mitt hjärta tillhör? :)

Dåliga på att komentera tycker jag :(

Nervös över testet, vill inte gå igenom det ensam :(

Natti natt på er alla.

Kram på dom som bryr sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0