Hur ska jag..?

Hur ska jag klara detta?
Snälla kan någon berätta?
Går i tusen bitar nu, nej, miljoner bitar..Stefan, jag behöver dig..

Vart tog JAG vägen??
När försvann ZANNA?!
Hon som var den starkaste av alla, hon orkade med alla fall och envist alltid reste sig utan en min och borstade bort smutsen och började om, om och om igen..Ni tror hon är kvar... nej nej.. Hon försvann..
Det var nog när hon blev så nertryckt att hon tappade sig själv, Tack för det ditt jävla as!! JAG HATAR DIG!!!! ( Exet i sthlm) DU DÖDADE MIG!
Blir så ledsen när folk säger,
- Men du är den starkaste jag känner, du klarar allt.. bla bla bla bla..
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!
Sitt i min kropp 1 minut och du kommer fly fortast möjliga väg. Jag är inte den personen längre, kan jag hitta tillbaka..?
T.om psykologer säger så, du är så stark, du klarar allt, tröttnar inte folk på att säga så?? Vad VET ni EGENTLIGEN?
Ingenting.. absolut ingenting.. Men jag vet, Stefan vet.. Han är den enda som sett den riktiga sidan, som legat vaken nätter igenom för att bara hålla om en panikslagen flicka som gråter hysteriskt och skakar av rädsla för att känna, minnas, drömma. Jag behöver dig, älskling.. Du är den enda som sett mitt inre, som har blickat in i min själ.

Jag Älskar Dig, Snälla Kom Tillbaka Till Mig.

Är rädd att JAG tappar greppet och faller ner, för du är inte här för att lyfta upp mig igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0