Min Vackra!

Naaaaaw, igår damp det ner hela TVÅ brev ifrån bejb i brevlådan här hemma :)
Det var en hel del att läsa :) Sötnosen, blir alldeles varm i kroppen, så inatt sov jag faktiskt :D Tack älskling!
Ska sätta mig nu snart och svara dig, tur att jag köpte nya block, hehe, blir en hel del att svara på nu :)
Och älsklingen hade skrivit en dikt oxå :) Den ni, då tappade jag hakan, Jätttttttttefin :) Ska ramas in och upp på väggen :)
Ska skriva av den så får ni läsa, måste juh visa upp vilken duktig pojkvän jag har :) Eva sa minnsan att OJ vilken charmör till pojke jag hittat ;) ... Hihi.. Han är ju bara för bra för att vara sann..Måste kämpa på nu här för bejbs skull..

Hade hundslagsmål här hemma härom natten.. :S Inte så skoj, dom brukar inte alls ryka ihop men nu fick Boss för sig att han skulle sätta emot när Ceros sa ifrån, det gick dock bra, Ceros haltade nån dag, dock inga sår eller öm när jag klämde och dona..Nu är han helt som vanligt igen :)
Bossen fick sig ett par sår kring halsen, ingen fara där heller, tvättade rent ett par gånger och nu är  han som ny igen :)
Efter att jag brytit slagsmålet som bara hann pågå nån minut så kröp Boss fram till Ceros och tvättade honom i öronen och dom blev sams igen.. Han är väl bara för genomgo, Han ska mysa med Ceros hela tiden så Ceros tillslut blir irreterad på allt tvättande och buffande, Börjar min "Lilla" Ceros kanske bli en liten tjurgubbe..? hehe.. Idag har Boss en av sina dagar då han inte kan varva ner alls, blir ut och springa med honom så han blir trötter.. Nu är det tvätta Ceros dags igen, haha, Och ceros bara sover, och Bossen klättrar och kramar och donar med honom, hehe.. Dom är bara för söta..Undrar vart Stefan gjort av minneskortet till våran kamera?! Vill knäppa kort på våra små goa söner :)

Nej nu ska jag skriva av Steffs fina dikt här sen lär jag sätta mig och svara på hans brev :)

Here it come´s :)       

Fängslad, sitter jag här ensam i tankar,
På vad jag gjort.
Ångest och skuld ilar genom kroppen,
Det här är långt ifrån toppen.
Sliten från mitt liv och kastad i en cell,
Det är drogernas fel att jag inte varit snäll.
Minnen finns ej kvar för de brott jag begått,
Allt är en dimma som fallit i glömska,
Kan bara säga att droger är lömska.

Fuck för allt jag sabbar,
När jag är påtänd på habbar.
Minnen försvinner och tårar dom rinner,
För Zanna du är mitt hjärta,
Och den enda som kan lätta på all smärta.
Min saknad till dig är stor,
Och kan inte beskrivas i ord.
Sluter mina ögon och tänker en sekund,
Skulle göra allt för att få vara med dig en stund.

Men nu är det hårt,
Och hela livet känns så svårt.
Känns som allt går emot mig,
Nu när jag inte får vara med dig.
Men allt ska bli bra det lovar jag dig.
För du är mitt hjärta som bankar,
Och förgyller mina drömmar och ger underbara tankar.


@ Stefan


Herremingud, trodde jag skulle trilla ur soffan när jag läste den, såååå duktig min bejb är :)
Blir riktigt stolt över honom, hihi.. Den var för fin för att hålla hemlig :)
Jag och Sara pratade om det när jag läst den för henne och det är juh faktiskt nästan som ett svar på min låt till honom :D Gissa om man smälter..? Det är nå helt otroligt hur mkt jag älskar den människan! Och hans brev, nä men det är inte klokt, har aldrig känt mig så speciell i hela mitt liv, hehe.. Plutten min :)
Stefan, Stefan, Stefan Stefan..Du har satt lås på mitt hjärta som bara du har nyckeln till.. Är så stolt över hur du kämpar på därinne och verkligen bestämt dig för att fixa till de här och inte trilla dit igen, du fixar det här, tvekar inte en sekund ! Kommer stötta och hjälpa dig igenom allt detta, kommer stå vid din sida tills livets slut, tills all min tid på jorden runnit ut!
Det finns personer som tror på dig här ute, som VET att du kommer klara detta, tänk på det, älskling! Vi finns här för dig..
Är gald över att du lyssnar på mina råd, jag vet hur det känns att sitta inspärrad som ett djur, men det är bara att stå ut och göra det bästa av tiden, som att läsa, det får en att tänka på annat, så det är bra att du fixat en bok att läsa nu :)
Och här hemma spelas låten - Akon-Beautiful- hela dagarna långa nu när du skrev att du tänker på mig när du hör den där inne :) hehe.. Grannarna lär fundera om jag aldrig tröttnar på den, hehe.. Men tusen tack älskling, du får mig att bita ihop och orka, som Eva sa när jag hade fått dina fina brev igår, - Nu kan du leva en vecka till! Så sant så.. Du pumpar hela mig med hopp och ork!


Shit va jag skrattade igår hemma hos eva, har nästan träningsvärk i magen, haha..Trodde jag skulle skratta ihjäl mig där ett tag, va så sjukt, jag har ju inte skrattat så mycket på senaste tiden så det var behövligt.. Snacka om att jag var övertrött för jag skrattade åt precis allt, det var inte ens roligt när man tänker såhär i efterhand, men då va de skitskoj :)
Jag va så trött tillslut att jag trodde jag skulle somna på Evas köksstol, då var det dags att traska hemåt.. Haha.. Nu ringer Eva så vi får höras vidare.. tjohej!

Älskar dig Stefan! <3 

Kommentarer
Postat av: Sara

Håller med Eva, det är en riktig charmör till man du hittat:D

Precis det är som ett som svar på din låt till honom...

O jag tror på Stefan, han kommer klara detta när han kommer hem.. För ni kommer ner till mig när han kommer hem.. :D:D:D:D o du kommer redan ner i maj:D:D:D

Älskar dig gumman... Pussss

2009-03-26 @ 19:30:01
URL: http://indrasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0