Ny dag, Nya Tag ..

Jopp, har precis varit nere och satt in pengar åt min käre storebror som hjälpte till när allt bara strulade nu när stefan försvann, MILJONER TACK, Daniel <3

Har postat brev till hjärtat oxå och skickat honom lite pengar så han har snus osv..

Ska väl slänga mig in i en dusch och ta mig ner på stan, måste köpa ny lur å en almenacka minnsan, blir en biiiiiiililig lur, knapert som tusan denna månad, men en luras nåste man juh ha :)

Är så fruktansvärt trött idag så det är då inte sant :S Fattar inte, eller jo kanske, hade svårt att sova inatt.. Saknaden tar överhand... KOM HEM NU !!!!!!!!!!! Bli GALEN!! :(

Läser brevet om och om ige, det ger mig hopp/styrka, vilket är behövligt.. Min älskade, detta är så jobbigt ;(

Nej, dags att ta tag i dagens uppdrag..

Älskar dig, Steff <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0