Nya Krafter..

Snart kommer Thomas förbi för att göra mig sällskap ett tag. en bra vän han ..Han vet att jag inte mår nå vidare för tillfället så han ställer upp, ett toppenstöd, glad att han finns. Älskling tycker oxå om Tomas jätte mycket, så skönt att umgås med någon som känner Stefan så man får prata av sig. Får väl se om han hinner komma innan jag slocknar, är så sliten.. ögonen går i kors, blir väl så när man inte äter.

I morgon ska jag skriva brev till bejb och skicka iväg.. börjar fundera på vad som händer med mina brev till honom egentligen, åklagaren säger att hon ger honom dom men jag litar inte 100 på de för jag har fått 2 brev och inte i något av dom så har han svarart på mina frågor m.m. skumt.. :S får se om det dyker ner något i brevlådan här hemma i morron..

Nej nu ska jag kolla på NCIS med mina småpojkar här hemma, vi var precis ute i snön och promenerade.. nu är dom tröttis :) Precis som mamma..

FYFAN  till er som säger sig vara Stefans vänner och sedan stöter som galningar på mig nu när han inte är här.
Så FRUKTANSVÄRT respektlöst, ni borde veta bättre, jag är ALLTID trogen.. och att ni vågar..?! Förstår inte.. Men men, det är erat bekymmer, man får stå för sina handlingar! Goood Luck... Va glad att jag inte är en sån tjej som triggar min kille till att bråka utan tvärtom , jag gör allt för att han ska skita i det och skratta åt det istället.. Det tar dock viss övertalning :) Men det funkar :) Åh, vad jag saknar dig, älskling..

Var så fruktansvärt deppig tidigare att jag på allvar trodde jag skulle ramla ihop vilken sekund som helst och bara dö.. Men då kom mina pojkar till min räddning, Bossen klättrade upp i sängen och la sitt söta huvud på mitt bröst, såg mig i ögonen och somnade där, Ceros kröp under mitt täcke och la sitt huvud på mina fötter och där somnade han, DÅ slog det mig, Jag skulle inte bara kunna lämna dom hur dåligt jag än mår, jag måste klara det för deras skull, dom har bara mig nu när Papsen inte kan vara hemma. Men han kommer snart hem och allt kommer bli underbart igen och livet kommer bli en dans på rosenblad igen.. LÄNGTAR!!

Nu ringde Thomas, ville försäkra sig om att jag skulle vara vaken när han kom, hehe.. jag gör mitt bästa :)
Måste vila lite nu för de tar en stund för honom att ta sig hit..

Tack för hjälpen med hundmaten idag, Nicklas och Emma! :) Fick en glimt av bedårande Milton oxå :) <3 såååå söööt!


Pusssss på min Stefan.. Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0