Nytt Brev Från Hjärta!

Herregud, jag får sån ångest, saknaden är så fruktansvärd ;(
Om han bara kunde ana.. Han mår bra min vackra.. Men det gör verkligen inte jag.. Vill inte skriva till han hur jag egentligen mår heller, vet inte om han orkar höra det.. Men jag har inget annat val än att hålla ut..

Det var som vanligt ett jättefint brev och tårarna strömmar.. men han hade fått mitt brev den 18!?!?!?!?! Dagen EFTER jag pratade med åklagaren och hon sa att han redan fått det och att det går direkt efter att hon läst dom, va faaaan håller hon på med?! Ska ringa upp henne när jag får lite kraft och ifrågasätta, bra att du skrev datum du hade fått brevet, älskling.
Undra hur lång tid det tar innan du får mina andra svar då....suck.. Advokaten din hade iaf berättat att vi pratat med varandra, skönt att det fick dig lugn, det är väl klart att jag väntar på dig här, hur kunde du vara orolig, bejbi... <3

Hehe, du är på om förlovningen minnsan ;) Ora dig icke för det, du vet att jag vill älskling men nu är ekonomin riktigt fuckt.. :( Tur att du ´vill vänta med bröllopet tills du muckar iaf, för giftemål på insidan än juh mindre romantiskt.. hehe.. Men vi stryr till det där så fort jag får komma och besöka dig, vill se dig i ögonen, åh jag SAKNAR DIG!

Nej nu ska jag dra täcket över skallen och fortsätta gråta med Bossen.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0