Orkar inte..

Har sån ångest att jag snart kräks.. Hur blev det såhär?
Jag står inte ut längre, fy faan i hela helvete va frutansvärt det är.
Jag sväljer och sväljer men snart brister hela skiten och vad händer då?
Snälla gud jag ber på mina bara knän, låt min älskling komma hem igen, jag dör!
Det kryper i hela kroppen, jag klarar inte av de här!

Det är för mkt att bära, det är för mkt att stå ut med. Skakar i hela kroppen, är så trött men kan inte sova.
Tog ut hundarna, inte heller de hjälpte..Brukar bli glad och få kraft när det kommer brev från min prins men idag har allt bara varit ångest och panik!
FUCK! Jag måste hitta ett sätt att hantera detta, FORT!
Har inte ens klarat av att skriva ett brev tillbaka idag, fixar det bara inte. får ångest över det oxå, herregud det måste få ett slut om jag ska orka att ens andas, vilket jag MÅSTE, hundarna har bara mig, kan inte svika varken dom eller Stefan!!

shit va rädd jag bli..

Kommentarer
Postat av: Sara

Gumman du vet att du betyder sjukt mycket...

Du orkar mycket mer än du tror!!! Jag har sett dig ta dig från botten o upp igen...



Jag älskar dig gumman<3

Puss Pusss

2009-03-25 @ 22:16:54
URL: http://indrasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0