Så...

Tog hundarna i varsin hand och bara sprang fort som i helevte och shit va skönt de var, var så förbannad och hundarna tyckte det var skitkul :D Så nu är jag lugn igen, klump i magen dock för att saknaden är fruktansvärd!
Men i vilket fall som helt, tillbaka till ämnet, ska försöka hålla mig lugn nu så jag kommer fram till poängen nån gång.

Jo, ni alla som vet det, klura på detta..
Den stora frågan kommer här :

Hur kommer det sig att Rickard skickade sitt första brev inom några dygn och fick hälsa mig saker igenom polisen, som egentligen inte var visentliga, som typ,
- Jag älskar dig och förstår inte vad som hände. Och en hel del andra små förmedlingar skedde mellan mig, polisen och Rickard och i det fallet var det jag som var ett offer som dom som vet vad som hände vet om. (konstig mening de blev :S men iaf, hehe)
Det brott han sitter för klassas som ett EXTREMT mycket våldsamt och med en otäck brutalitet och gränslöshet, enligt polis, åklagare, m.m. (Dom yrkade på besöksförbud på plats, ringde åklagare från mitt hem, förde mig hemmifrån med dragna vapen i trappen, som en jävla beck film)
Hur som haver så fick han kontakta mig trots sin handlingar under dom 2 första veckorna och han hade EXAKT samma sits som Bejbi med telefonsamtal, besök osv. (skriver så ni som inte är så insatta i ämnet, häktet, anstalt, besökstider mm oxå förstår, och va glada att  inte vet nåt om det för jag vet alldeles för mycket om den skiten)
Så här kommer den själva frågan: ( faasen va jag drar ut på den, hehe)

Jo, VARFÖR skulle inte Stefan få ha samma möjligehter som Rickard? -->Fattar absolut inte<-- Nån som fattar det ?

Haha, fortsätt att vara nyfikna ni, för hans handlingar kommer icke att spridas ut på denna blogg, sörrö, tyvärr.. Rickards skit vet alla redan då ryktet sprider sig fort när nån blir gripen på dom grunderna framför sina "vänner" i en lägenhet under min.. Men Stefans får ni sukta efter bäst faan ni vill för det är inte eran ensak för fem öre, så de så!
Han är den mest perfekta man jag nånsin mött i hela mitt liv och INGENTING skulle få mig att lämna/svika eller såra honom, inte ens om mitt hjärta slutade att slå så skulle jag sluta älska honom, det är bara inte möjligt.

Minns så klart och tydligt vårat första möte, nåt jag aldrig glömmer, blir pirrig i hela kroppen när jag tänker på det ;)
Oj, jag minns det som igår, jag öppnade ytterdörren och där står mannen i mitt liv bara sådär utanför min dörr, hajja den ni, inte många som e med om den upplevelsen, vadå, oväntat besök lixom? :D
Fast jag såg han redan genom titthålet, faan va jag och stefan har skrattat åt det sen såhär i efterhand  när jag kollar i titthålet, blir helt stel och får bara ur mig,
-Niklas, din polare är här.
Så han går självfallet emot dörren för att öppna eftersom jag stod där mer eller mindre som ett lik o stirrade, Och precis när han ska öppna så hör jag mig säga,
Nejj, faaan det är ajg som bor här, så jag öppnar o sen puttade jag bort honom, kastar upp dörren och där står han, livslevade beviset på manligt perfektion! HERRE MIN GUD!!! Det var det vackraste jag skådat.
Sen gick han in å hej å hå, pratade med alla.

Rickard som jag då vamprecis kastat ut och bett fara och flyga hade tidigare sårar skiten ur mig rent ut sagt så jag var alldelses rödgråten och ruffsig i håret, aa ni kan ju tänka er hur jag såg ut efter 5 timmarns konstant grinande och skrikande på den dåren, hahaha, han kunde verkligen trycka på mina knappar.
Jag såg med andra ord ut som en större idiot! :D
Och tro inte ajg slutade gråta när jag såg Stefan, icke sa nicke, jag grät ännu mer, haha. gick in i sovrummet och stängde dörren om mig och satt för mig själv och kolla på tv utan att förstå nåt av det jag såg på typ.
Hade mycket kompisar hemma den här kvällen, fullt ös medvetslös :P nej då, det var en lugn kväll, dom flesta va där för att Rickard hade fuckat up så jävligt mellan oss så dom kom för att vara ett stöd.

Dock inte Stefan som inte fattade nånting om varför jag va helt förkrossad.
Dröjde inte många minuter förens det knackade försiktigt på dörren och han kom in till mig, satte sig på knä framför mig och tittade mig i ögonen, torkade bort ett antal tårar och sa,
- Men lilla gumman, vad är det som har hänt?
(jaaaa det var en väldigt pinsam och helt otroligt romantiskt minut)
Men hans lugna röst och trygga ord fick mig att omedelbart börja lita på honom och berättade vad som hade hänt å grät ännu mera, om ni bara visste hur länge Stefan satt hos mig och pratade och pratade och lugnade och torkade mina tårar, jag bad honom att gå flera gånger för det blev juh pinsamt och jag tyckte han skulle ha det trevligare ute i vardagsrummet med sina polare, men icke, han lämnade inte min sida på 6 timmar. Hn satt där hela tiden, han talade om hur jag skulle andas för att bli lugn, han va en ängel sänd av gud!
Där var det kärlek vid första ögonkastet bokstavligt talat, trodde jag skulle svimma av vid ett senare tillfälle, långt efter vårt första möte när stefan sa att ,
så fort jag såg dig så smalt mitt hjärta och jag bestämde mig på sekunden att dig ska jag ha!
Öhhh, driver killen med mig? tänkte han samma sak som jag i samma sekund, kusligt :P

Det var dock en väldigt besvärlig sits vi hamnade i då vi båda två var i ett förhållande (eller jag hade juh kastat ut rickard men hela världen visste att det bara var frågan om timmar innan han va hemma igen som varje gång tidigare). Vilket resulterade i att vi blev nära vänner, då vi både två verkligen AVSKYR otrogenhet så fick vi helt enkelt tänka på annat och låssas som ingenting, och det gjorde vi oxå, det var svårt ibland som när Niklas envisades om att stefan skulle visa sina tattooos för mig i köket å ta av sig tröjan, vilket han självklart gjorde och flinade, och jag ville sjunka genom marken på en hundradels sekund för jesus vilken läckerbit ;)

Vet inte alls hur länge Stefan var hos mig första mötet men han ringde mig iaf väldigt tidigt på morgonen därpå.. först vågade jag inte svara när jag såg hans namn på luren, ni vet sådär fjolligt blyg som man va när man va liten typ, sprang omkring här hemma hysterisk med telefonen i handen och visste inte vad jag skulle göra av den, Haha, ser hela saken framför mig!
Vilken SYN asså..
Så han skickade ett sms istället och frågade hur jag mådde, vad jag gjorde, om han kunde kika förbi typ, inge speciellt alls, och jag svarade väl inte som världens positvaste människa då jag blev så frutansvärt nervös när han ville komma över och jag var ensam hemma. Så han ringde upp igen,
Hallllå, va juh lixom tvungen att svara då, hjärtat slog i fan 150 och kroppen blev helt vek, aldrig känt nå liknande i hela mitt liv!
Minns inte mycket från det samtalet, minns att jag hela tiden upprepade meningen i skallen,
- Ta Det Lungt!

Han kom i vilket fall som helst över och vi skulle ner till centrum och handla nåt när vi möter Rickard på en cykel, Perfekt, jätteskoj stämning..
Det slutade med att jag satt hemma med min "pojkvän" och killen jag ville skulle vara min pojkvän,. Jipppiii, vem vill inte uppleva de ? :S
Och det var en hel del tillfällen då jag nästan trodde dom skulle ryka ihop som två hanhundar, haha. men dom skötte sig så bra så.. nästan, Rickard skulle minnsan gå flera gånger, men inte gjorde han de, det vågade han inte, lämna mig och stefan ensamma..lät farligt det eftersom jag fakiskt denna gång INTE släppt in Rickard med sina saker igen och inte försökt att kontakata honom alls.

Oj jag skulle kunna sitta och berätta i timmar, men de orkar jag inte, måste försöka sova så jag måste avrunda lite fint :P
HUr som helst så var vi alla tre här hos mig i 3 dygn, dag som natt med varandra och gissa om det kändes olustigt och skumt :S Och första pussen ajg fick av stefan va verkligen inte planerad, hahahaha. faan va vi brukar skratta åt de här, föreställ er detta,
Alla tre sitter vid köksbordet och dricker te tror jag ...? minns inte med säkerhet, men vi satt iaf och pratade om precis ingenting egentligen och Rickard reser sig för att ta nåt ut kylskåpet och Stefan vänder sig mot mig och bara helt plötsligt ger mig världen puss! HAHA, Rickard höll på att smälla av rent ut sagt och jag flög upp från stolen och försökte lugna ner Rickard som stod där som han nyss sett ett spöke, tyckte så synd om honom.. :( Efter typ en timme hade jag övertalat honom om att inte gå och ta livet av sig .. Fick honom också under den tiden att förstå att denna gång var det slut på riktigt och jag var less ¨på allt som jag fick stå ut med dag ut och dag in i vårt förhållande.. Men vi kunde vara vänner tyckte jag, lättare sagt än gjort.. Vart ajg än gick så va någon av dom där, den ena med sin charm som kan fälla en hel elefant och den andra som hade stått vid min sida så länge (kändes som år) och sina valpögon. Det var jävligt svårt!!

Det var iallfall Rickard som försvann när han skulle ner och köpa fil på affären och jag och stefan blev ensamma. Men rickard hade dock tänkt till ;) haha, han tog en av stefans lurar och mitt simkort, och i efterhanberättade han bestämt att han tyckte det var en bra ide´ för då kunde inte jag och stefan prata med varandra, han glömde dock bort att han lämnade oss ensamma och försvann och att han inte heller kunde kontakta mig nu men stefan var juh med mig .. Jaaa.. Jag och Rickard har haft våra skratt attacker när vi pratat om den sjuka iden han fick i skallen :D
Vi såg dock aldrig luren eller simkortet igen :( Det snurrades bort på vägen..

Jag och stefan tog det lungt, vääääldigt lungt även om ni inte tror det..
Ingen av oss har nånsin tagit det så lungt som vi gjorde, men vi trivdes så bra i varandras sällskap att myspys var nog lixom, elelr nåt :P Hans (ursäkta språket) Hemska dåvarande flickvän/sambo stack  och berättade med ett sms så vi fick paniok och kastade oss på bussen till brynäs för att Boss var ensam och vi hade ingen aning om när hon hade dragit, SLYNA som lämnade Boss utan att säga till förens så långt efter, det är oförlåtligt och det är anledningen till att jag inte tål dig, männiksa trots att jag inte träffat dig men ursh!

Jag och Stefan var med varandra i ett par veckor och han var underbar. Vi hade det så bra, kul, mysigt, trevligt.. aa det var otroligt.. Det är en av dom bästa sakerna med mig och stefan, vi kan sitta i timmar och prata om allt. hundar, framtiden, barndomen, You name It! ALLT!
Men Rickard fick tag i mig på msn och vips så var jag hemma igen, skulle bara åka hem o fixa nåt och typ lämna hans sista saker men blev kvar hemma ändå, jag hade inte hjärta att se han så knäckt och jag älskade juh honom eller nåt, jag vet inte.. Trodde väl att det med stefan var för bra för att vara sant oxå så att det mest var tillfälling för man inte kan ha de så bra, vad är de för jävla fixide´???!!! DUMMA ZANNNA!!!

livet fortsatte, jag blev jättesjuk å fick åka abulans till sjukhuset och ligga på kirugiavdelningen med slangar genom näsan o dropp o hela baletten i flera dygn. Messade med Stefan hela tiden och hade Rickard med mig och JAA Rickard var fullt medveten om att jag messade med Stefan, jag döljde ingenting för honom, hur ont det än gjorde så berättade jag faktiskt rakt ut för honom när jag satt i soffan när vi hade kommit hem o han höll på me nån kartong att jag var Kär, riktigt Kär i Stefan och att jag var så splittrad. Han såg på mig och svarade,
- Jag vet..

Sen fortsatte allt som vanligt :S Det dröjde inte längre förens det blev ett jävla liv om smsen från stefan och mina till honom men jag dolde aldrig nåt för rickard, jag berättade varje gång jag messade osv och han umgicks med Stefan så ja.. Dom hade sina snack om mig, vad dom skulle göra och vem som kände vad och jaa, har hört bådas versioner och dom skiljer sig lite grann :P Men i vilket fall som helst så kom dom fram till att valet faktiskt var mitt och att dom skulle låta mig bestämma mig i lugn ocg ro.. vilka gentlemän va ? :P (BULLSHIT,)

tog min tid på mig
...
jag bestämde mig, jag ångrade mig, jag tvekade, jag var säker, allt var en soppa! Hjärtat sa en sak och skallen en annan, det snurrigaste jag varit med om faktiskt :(
Jag hade kontakt med dom både två, rickard bodde här, han åkte ut, han kom tillbaka, aa som vårat förhållande såg ut ungefär..

Sådär ett par månader senare klev jag åter igen av bussen med vovve i handen på brynäs och möttes av min prins ocg Boss :D Hundarna blev urglada och blev som monster.. haha, lekte som dårar och jag och stefan stod och höll om varandra i flera minuter vilket slutade ,med att jag grät en lyckotår och fick känna min älsklings värme och underbara läppar igen och denna gång tänkte jag aldrig släppa honom igen och det har jag ännu inte gjort och har inga planer på heller.  Det är våran väldigt snurriga och komplicerade och långa väg till varandra.. Men det gick lika bra ändå :)
Tyck vad ni vill om det snurret men vi har iaf lärt oss att skratta åt det hela och se framåt istället, vi hörde ihop och ödet kastade oss i armarna på varandra många fler gånger än både en och två gånger. Försök inte styra ditt öde med andra ord för de hittar alltid en lösning på att det blir som det ska ändå :)
Och det är jag tacksam för! Älskar dig, mitt hjärta! <3

DU DÄR, har du verkligen läst alltihopa jag har skrivit nyss?????!!! Inte ens jag orkar läsa igenom det, shit, du är duktig du :) Hoppas du är nöjd med läsningen ;)

Jaaa Sara, jag vet att du kommer läsa hela för du är lika intresserad av mitt och stefans förhållande som jag är :) Hihi.. Goplutt :D  Kul att någon är det på ett bra och positivt sätt :) Kram påre gummsan !

Måste försöka sova lite.. Det är mycket som sker i morgon.. Nu undrar ni säkert, men hon skulle juh avrunda lite fint...? för 3000000 rader sen, jaa men det gjorde jag sörrö.. detta är inte ens hälften av allt som hände men nu ska Zanna sova med hundarna och drömma underbara drömmar om Sin Stefan och kämpa vidare med livet i morgon!

Godnatt!


 Ny dag i morgon, ska krigas med poliser och åklagare. Suck.....

Kommentarer
Postat av: Sara

jaepp.. jag läste hela din blogg:D

Va kul o få veta hur du o stefan träffades.. Ni passar så jätte bra ihop..

o snart har ni eran lilla familj, o stefan kommer snart hem till dig igen o då ska jag vara där:D

O tacka honom för att han har ställt upp för mig..



Älskar dig gumman, finns alltid här!!! Pusss

2009-03-17 @ 09:26:50
URL: http://indrasmamma.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åh, vad härligt att kärleken segrade!!

Mycket vacker läsning :)

2009-04-18 @ 17:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0