Stefan <3

Fattar inte varför eller vad som gick så fel,
Plötsligt var du bara borta, utan dig är jag inte hel.
Vi vet om våra känslor och det som vi vill ha,
En framtid med dig, du och jag är självklart.
Men såret du lämnade, det blöder bara mer och mer,
Du vet jag älskar ditt skratt och jag smälter när du ler.
Minns du när vi träffades av slumpen, mina tårar du stoppa,
Men du hade redan tjej så jag börja aldrig hoppas.
vänner det blev vi väldigt fort, dela fritiden tillsammans,
Jag minns allting som vi gjort.
När jag trodde det var kört, att det bara fanns en vänskap,
Så förändrades allt och kärlek blev vår mat.
Aldrig förut har jag varit så kär,
Känslorna, Dom slutar inte flöda även fast det blev såhär.
Tiden gick och vi kom närmare varandra,
Du och jag blev ett med våra läppar tillsammans.

Vi svor på att alltid va tillsammans,
Att aldrig lämna varandra.
Men vad var det som hände,
Du är föralltid min ängel.
Det är otroligt hur det kunde bli så fel,
Du är inte brevid mig nu så det fattas en del.
Utanpå ett leende men inuti ett hål,
Att vara ifrån dig är det som lämnar djupa sår.
Lever med tanken att livet är hårt,
Försöker att undergå men de är jävligt svårt.
Alla gånger som vi skrattat med varann,
Alla gånger då vi hållt varann i hand.
Alla gånger som du sagt att du älskar mig,
Jag litar på det och älskar bara dig.
Tänker på dig varje sekund, vill bara ha dig här,
Jag trodde inte ens man kunde bli så kär.
Du är mitt allt, den ajg lever för varenda dag,
Men utan dig brevid mig så kan inget kännas bra.

Alla Mina Tankar Går Till Dig, Min Älskade !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0