Livet just nu!

Jag sitter ensam kvar,
Har känt så mycket smärta förr.
Men aldrig nånsin såhär,
Kan inte få nån sömn.
Har varit vaken flera nätter nu,
Dag för dag,
Jag vet inte vem jag är,
Har tappat bort mitt jag.
Det finns så mycket bra i livet som jag borde tacka för,
Men jag kan inte känna lycka bara känner mig död.
Det finns sår i mig som aldrig kanske läker,
Och det är sjukt att livet aldrig bytte väder.
Har varit kolsvart nu så länge jag kan minnas,
Har bara svaga minnen kvar från tiden innan.
Men det var bara med dig som jag kände riktig glädje,
Och jag känner att jag saknar oss i världen.

Jag vill inte vara kvar,
ta mig härifrån nu.
Jag sökte efter meningen,
Och svaret var du.

Jag känner ingenting,
bara mina egna andetag.
Och jag önskar att jag hittar till mitt gamla jag.
Har slutat hoppas nu men inte slutat kämpa,
Jag måste hålla kvar, mirakel kanske kan hända.
Finns inte mycket att säga men ändå tusen ord.
Mitt liv är nerskrivet, kanske blir en bra bok.
Är rädd hela tiden men vill ändå inte härifrån,
Det känns som hjärtat blivit förvandlat till ett blödande sår.
Jag tappar andan varje gång jag söker luft,
Försöker finna ett ljus men inget tar mig upp.
Jag vill bara bort,
Tillbaka till ett liv igen,
Försökt så många år och tro mig,
Jag försöker än.

Försöker att gå upp på morgon,
men nånting håller mig kvar,
Har ingen kraft längre,
Vill ha allting tillbax.
Jag tappade allt och jag tappade greppet,
jag föll ner men måste tro att det blir bättre.
Kan inte röra mig,
Smärtan är för stor nu,
Ligger hemma i sängen,
Finns bara jag och gud.
Vet ingenting, vet bara att jag saknar,
Och snälla gud, när jag somnar låt mig inte vakna.
För det är tomt nu när jag söker efter livsbalans,
Och jag önskar att minnerna bara försvann.
Det finns ingenting som kan få mig att tro nu,
Jag sökte efter meningen och svaret var du..


Jag Älskar Dig, Stefan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0