Till Min Ros - ZannY

När jag ser på dig så vet jag att du är den rätta för mig//
När jag ser i dina ögon, ser jag att du älskar mig//
När dina händer rör vid min kropp//
Sprids den full, full av hopp//
Du har snart min ring på din vänstra hand//
Den ska sitta där, beviset på att kärleken är starkare än alla band//
Du ger mig trygghet//
Och dina vackra ögon, dom viskar bara ärlighet//
När du ligger vid min sida, när jag ska sova//
Du ligger där och andas, vet du är en gåva//
Alla dina vackra ord gör mig så stark//
Alla dina vackra ord tar bort all min värk//
Dagen då jag träffade dig//
Dagen jag började leva, leva som mig//
10 Januari, dagen då jag kom till dig//
Dagen jag förstod, jag ville leva med dig//

Du Får stå ut med mycket, jag är inte lätt//
Men du måste orka, vi vet det är juh rätt//
Det ska vara du och jag, det ska vara vi//
Det ska vara du och jag, tills vår sista dag//

Hur kan nånting kännas så lätt//
Hur kan en människa få allt så rätt//
Tänker på dig, blir varm inom mig//
Tänker på dig, vill ha dig alltid nära mig//
Du är min vackra ros, den vackraste jag har//
Kärleken blir starkare för varje dag//
Du är det bästa som någonsin hänt mig//
Du är den jag älskar, ingen mer än dig//

Du ger mig styrka, du ger mig mod//
Du får mig att älska denna jord//
Utan dig så finns inte jag//
Utan dig, då blir jag alldeles för svag//
Din närhet är den tryggaste jag nånsin känt//
Jag tror att oturen nu har vänt//
Jag vet jag kan lita på dig och du på mig//
Jag vill för evigt bara va din tjej//
När du inte är här, känns allt så tufft//
När du inte är här då får jag ingen luft//
Det är bara tomt, tomt runt omkring//
Och jag tittar på bilden av min ring//
Även när jag inte hör din mjuka röst//
Så skänker den mig alltid tröst//
Att leva mitt liv utan dig//
Det är det värsta som kan hända mig//
Dom trygga orden som kommer ifrån dig//
Du har lovat att du ska aldrig lämna mig//

Du får stå ut mycket, jag är inte lätt//
Men du måste orka, vi vet det är juh rätt//
Det ska vara du och jag , det ska vara vi//
Det ska vara du och jag till vår sista dag//

@ ZannY**

Kommentarer
Postat av: .

Jadu om man bara hade vetat vart våra liv skulle sluta när du skrev den låten. Jag minns Zanna... Minns du. o Nej.inte den du tror jag är...

2010-07-14 @ 16:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0