Till Mina Vänner - ZannY

Många av mina vänner har gått över//
Jag sitter här och mitt hjärta det blöder//
Dessa droger//
Dessa brott//
Du av snuten får dödens skott//

Du satt hemma i din fotölj//
Alla droger med sprit du ner i kroppen sköljt//
Du var ensam//
Kände dig så tom//
Du gav dig själv//
Gav dig själv en dödsdom//
Vandrade vidare till nästa liv//
Jag vet att du gjorde det med ett stolt kliv//
Du gav upp//
Upp på allt//
Utan dig här så känns allt så kallt//
Jag hoppas du har det bättre än oss//
Och uppe i himlen för rättvisan slåss//

Vi saknar dig, Ronny//
Det gör vi verkligen//
Vi saknar dig Ronny//
Kom nu hem igen//
Vi vill inte leva utan dig här//
Men vi hoppas att du har det bra där//
Och vi kommer juh ses sen igen//
Och jag hoppas du möter mig vid grinden//


Denna text är till mina vänner//
Tomhet, är det enda jag känner//
Jag säger bara, Vila i frid//
Vi ses däruppe i nästa paradis//

Du var den som kämpade mest av oss//
Du var den som aldrig ville ge upp//
Sjukdomen spreds i hela din kropp//
Men du gav oss alla hopp//
Den försvann//
Kom tillbaka igen//
Den försvann//
Du var en dunder vän//
Cancern//
Den tog över vår värld//
Du var för ung//
Men beredd på en färd//
Du är nu en av guds trogna män//
Den vackraste//
Men jag saknar dig min vän//

Vi saknar dig Robban//
Det gör vi verkligen//
Vi saknar dig, Robban//
Kom nu hem igen//
Vi vill inte leva utan dig här//
Men vi hoppas att du har det bra där//
Och vi kommer juh ses sen igen//
Och jag hoppas du möter mig vid grinden//

Denna texten är till mina vänner//
Tomhet, är det enda jag känner//
Jag säger bara, Vila i frid//
Vi ses där uppe i nästa paradis//

Du var den finaste människa jag mött//
Du såg till att ingen var utstött//
Du brydde dig om alla runt omkring//
Du brydde dig//
T.om om mig//
Du kom från ett helt annat land//
Din historia satte hjärtan i brand//
Du föddes 86//
Lämna oss 06//
Min stora sorg får inte plats i denna text//
Du satte dig i bilen//
Åkte vägen fram//
Och plötsligt var du i änglarnas land//
Ingen vet vad som fick det att ske//
Vi kan titta emot stjärnorna och till gud kan vi be//
Våran lilla drömprins//
Vi ditt leende för evigt minns//

Vi saknar dig Ali//
Det gör vi verkligen//
Vi saknar dig Ali//
Kom nu hem igen//
Vi vill inte leva utan dig här//
Men vi hoppas du har det bra där//
Och vi kommer juh ses sen igen//
Och jag hoppas du möter mig vid grinden//

Denna text är till mina vänner//
Tomhet, är det enda jag känner//
Jag säger bara, Vila i frid//
Vi ses där uppe i nästa paradis//


@ ZannY

Saknar er grabbar! Minns och kommer alltid att minnas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0