Måste ta dig ut - ZannY

Älskling, sitter här, tänker på oss//
Du sitter där, för du begått brott//

Tillägnar denna låten till dig//
Hoppas du även tänker på mig//
Slut dina ögon, lyssna till min röst//
Den kanske t.om skänker lite tröst//
Jag pumpar hela betset fullt med kärlek//
Lovar och svär dig äkta trogenhet//

Nu blev det tyst, kryper tillbax//
In där i mörkret//
Växer utav hat//

Skulle kunna spränga hela grisens hus//
Bara för att få se dig le en kort minut//
Alla snackar skit//
Dom vet inte ett shit//
För dom har ingen aning om vad vi har mist//
Jag tackar dig Sara,  för beatet//
Du är som mig och vi fuckar polisen//
Om han bara visste, hur du stöttar mig//
Klappar mig på axeln, säg, allt ordnar sig//
Han svor dig o dottern en väg ut//
Tyst och försiktigt, alla hoten tar slut//
Du gillar honom starkt, värmer i min kropp//
Du är bruden som hjälper mig med hopp//

Stefan, du måste ta dig ut//
Den här jävla skiten, måste få ett slut//
Jag vill ha min man vid sidan om//
Men inte riktigt så tänker juh dom//
Tappa inte greppet//
Och Trilla inte ner//
Jag orkar faktiskt inte bära upp nåt mer//
Jag saknar dig så det gör ont i hela mig//
Måste vara stark, mestadels för dig//
Grabbar Bus dom hälsar till pappa//
Diggar me skallen när mamma, hon rappar//
Boss säger, ey,
Och Ceros skriker Heeeey,
Vi saknar dig här//
Och Vi håller dig så kär//


Sände dig ett brev//
Undar om du fått de//
Rusar till dörren så fort jag hör posten//
Här ute är det tuffa tider, tro mig//
Glöm aldrig bort att ZannY,hon Älskar dig!//
Har inte greppat pennan på över ett år//
Nu är det musiken som gör att jag står//
Du är min man och jag älskar dig så mycket,
Det är din kärlek som får mig palla trycket.//
Saknar din värme och kärlek hos mig//
Ingen får mig att känna som dig//
Tårarna rinner, smärtan den brinner//
Men det är ändå kärleken som vinner//

Håller huvudet högt//
Försöker vara postiv//
Kan inte bara ramla o ge upp vårt liv//
Inte hört din röst på över en vecka//
Börjar bli trött på att sitta här och häcka//
Jagar polisen för att få till ett besök//
Inte det lättaste, verkar inte lönt//
Jag biter ihop för att inte bli förbannad//
Bara för dig och inte för nån annan//
Håller hoppet uppe, bara för dig//
Kvällar och nätter e´ det värsta för mig//
Då skriker själen av saknad efter dig.//
Stefan, du är den enda för mig!!//

@ ZannY

Nyaste låten är nu klar!
Händerna upp Och håll tummarna för min älskling ! <3



Kommentarer
Postat av: Sara

Gummman!!! Du o Stefan har ställt upp som fan för mig.. ni är guld värda båda två...

Vet inte hur ska jag kunna tacka Stefan, med hjälpen han gav/ger mig!!!

Fan jag är glad att ni finns...

Gumman, du o Stefan kommer klara av detta... Stefan är snart ute igen :D

O då ska jag vara med när han kommer hem :D

2009-03-16 @ 19:42:52
URL: http://indrasmamma.blogg.se/
Postat av: Sara

O jag glömde o säga att gumman, jag håller på o rensar ur neotrala färger nu, till din o Stefans bebis...

Du är så stark sååå du kommer klara av detta,. Du är den starkaste person jag vet gumman..

ohh längtar tills det kommer en mini Stefan :D:D

Hehe vilken söööt bebis ni skulle få...

2009-03-16 @ 19:47:57
URL: http://indrasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0